- mån mar 12, 2007 21:18
Idag blev det en kortis-promenad med Oscar. Först upp till brevlådan med post som skulle iväg och sen på eftermiddagen var vi till farmor och farfar och hämtade Linnea som var där.
Jag orkade inte dra på Oscar overall och stövlar för det var +10 och rätt slaskigt ute. Ville inte han skulle gå i det och dra in det sen så jag frågade honom om han ville åka sjalen.
"Jaa" var svaret jag fick.
Så vi tog på mössan bara och knöt sen upp i Regnbågen.
Ovanpå så drog vi bärponchon som vi köpte förra året av Vanja77.
Oscar satt så nöjd och glad på ryggen och det var varmt och trevligt att vara ute. Ingen av oss frös.
Synd att jag inte tänkte på att be svärmor fota oss när vi skulle gå från dem. Men ni vet väl hur fin Girasol Regnbåge är redan?
I annat fall ska jag träffa svärmor och kameran flera dagar den här veckan.
Jag orkade inte dra på Oscar overall och stövlar för det var +10 och rätt slaskigt ute. Ville inte han skulle gå i det och dra in det sen så jag frågade honom om han ville åka sjalen.
"Jaa" var svaret jag fick.
Så vi tog på mössan bara och knöt sen upp i Regnbågen.
Ovanpå så drog vi bärponchon som vi köpte förra året av Vanja77.
Oscar satt så nöjd och glad på ryggen och det var varmt och trevligt att vara ute. Ingen av oss frös.
Synd att jag inte tänkte på att be svärmor fota oss när vi skulle gå från dem. Men ni vet väl hur fin Girasol Regnbåge är redan?
I annat fall ska jag träffa svärmor och kameran flera dagar den här veckan.

Mina älskade barn:
Linnea 29/9-2003
Oscar 15/3-2005
Rickard 18/1-2010
Linnea 29/9-2003
Oscar 15/3-2005
Rickard 18/1-2010