Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av hyppe
Vilken sockersöt prins i ursnygg overall! :love:
Användarens profilbild
Av korell
wow, imponerad. Jättefin dress :D
Användarens profilbild
Av Fina
Jättesnygg!! Vad snabb du är! Och vad bra den blev!
Själv har jag sovit med bebis. Somnade när hon skulle nattas 8)
Av magda_
Fiiin :D
Vad duktig du är!
Användarens profilbild
Av cocine
sitter och klurar på en till dress :hmm: tror ni det skulle funka med en dragkedja på magen istf knäppning mellan benen?
Användarens profilbild
Av ernamalin
Gud vad snygg!

Har också haft funderingar på att sy dress men det blir liksom aldrig av :roll: har för mycket annat på gång runt symaskinen...
Användarens profilbild
Av marlene
cocine skrev:sitter och klurar på en till dress :hmm: tror ni det skulle funka med en dragkedja på magen istf knäppning mellan benen?
florin har ju sytt en med dragkedja på magen, fråga henne
Användarens profilbild
Av cocine
marlene skrev:
cocine skrev:sitter och klurar på en till dress :hmm: tror ni det skulle funka med en dragkedja på magen istf knäppning mellan benen?
Åh den har jag inte sett, måste ta en titt... Är lite rädd att det blir töntigt liksom, fast hela dressen är ju ganska töntig :wink:
Användarens profilbild
Av florin
cocine skrev:
marlene skrev:
Åh den har jag inte sett, måste ta en titt... Är lite rädd att det blir töntigt liksom, fast hela dressen är ju ganska töntig :wink:
Öhhh, töntig??? Nu hänger jag inte med :hmm: Jag tycker den bli cool med dragkejdja och lite mer bebis-aktig (töntig är kanske lite val att ta i :wink: ) med öppning mellan benen :lol:
Användarens profilbild
Av cocine
florin skrev:
cocine skrev:
marlene skrev:
Öhhh, töntig??? Nu hänger jag inte med :hmm: Jag tycker den bli cool med dragkejdja och lite mer bebis-aktig (töntig är kanske lite val att ta i :wink: ) med öppning mellan benen :lol:
Tycker också att den är lite bebis-aktig med öppning mellan benen.. har sett några mend dragkedja fram och då har dom haft sån där skjort krage och det gillar inte jag! Tror jag skulle tycka bättre om att sätta på en huva om jag gor dragkedjan fram.. Det jag menar med töntig är att så fort jag tänker overall-tankar så ser jag en bonde framför mig i grön dress med dubbla vita plast-dragkedjor och det är absolut inte så jag vill ha det :wink:
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Vilken fin dress. Åh, jag vill också kunna. Eller det kanske jag kan om jag hade tid1 :roll: Men ÅÅHH!
Användarens profilbild
Av Fina
cocine skrev:Det jag menar med töntig är att så fort jag tänker overall-tankar så ser jag en bonde framför mig i grön dress med dubbla vita plast-dragkedjor och det är absolut inte så jag vill ha det :wink:
:Hahaa:

Tror för övrigt att det kan bli riktigt snyggt med luva. Me loves luvor!

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?