Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sassa
:cry: Jag har köpt en Hoppis Oslo som är jättefin, men jag använder den aldrig.
Jag tror att jag har fått till knutarna ganska bra, men Axel böjer ned huvudet mot mina bröst och börjar "hugga" (hungrighetstecken). Men sen när jag tar bort honom så är det ingen hunger.
Han kanske inte trivs??

Sen tycker jag att det är svårt att få till det med huvudet, han verkar inte gilla om jag sätter fast huvudet innanför knytningen, men gör jag det inte tappar han huvudet om han somnar.

Detta har lett till att jag i princip aldrig använder sjalen. Det är sååå mycket tyg att sno runt.

Blir det bättre med en Bebina eller Easycare? Har de mindre tyg i sina sjalar?
Användarens profilbild
Av diddeldi
testa att låta honom suga på ditt finger när du satt honom i sjalen. sugbehovet väcks ju till liv när man hamnar i närheten av brösten :wink:

sen så kan du vänta med att stoppa in huvudet tills han har somnat ordentligt. atlas går aldrig med på att ha huvudet fast när han är vaken, men vi stoppar in det så fort han somnar och det brukar gå bra.

hoppas det funkar bättre! oslo är ju så fin! (vi har också en sån)
Av Marika
Jag säger det igen, ta en promenad!! Det är en helt annan grej än att "bara" gå omkring hemma!
Användarens profilbild
Av Eld77
För mig tog det flera månader att bli så bekväm med sjalen att jag började använda den på riktigt, så ge det lite tid och öva när ni är på gott humör.
När det gäller huvudet kan du väl låta det vara utanför och stödja det med handen? Somnar han sen kan du försöka dra upp lite tyg som stöd.
Användarens profilbild
Av trollmamma
Tror inte det är sjalen så mycket som att ni inte fått till det än !

Träning är klart nått man kommer långt med .. o jag tror det är klart bra om man just går ut eller gör det då inte allt är som vanligt ... att pickandet kommer igång är ju klart som Diddelidi sa .. men detta går över om det händer saker !
Jag skulle tex gå till affären o köpa nått ett äppla eller nått man måste göra nått i början så dem hänger med lixom ...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?