Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av ammari
Jag köpte en Moby Wrap till nyfödingen men har aldrig kommit överens med den + att lillan inte gillar den. Hon är sådär att hon ska se allt (borde fötts med ögon i nacken) och vill helst bli buren i famnen, är 2,5 mån nu.

Har henne i babybjörn ibland men den gillar hon inte heller nåt vidare. Kanske kommer det med tiden att hon blir mer välvilligt inställd till sjalar/selar.

Funderar på en Ergo så småningom, är de från 5 månader? Har kikat på lite info kring dem men jag är helt nybörjare. Vad kan passa oss tro? Gillar tanken på att både kunna bära på magen och på ryggen.

Nån som kan tipsa? Ska testa Mobyn igen och knyta "hug hold". Kanske hon tycker att hon sitter för fast? Hade svårt att få till det när jag skulle knyta på bb och hemma, antingen blev det för slappt eller för hårt. Kändes bara knepigt och det smittade kanske av sig på lillan....
Av Aelia
Det finns bilder här nånstan där man har en mindre bebis i en ergo, så visst skulle den funka. Hoppas att ni får den till med moby, det är mysigt :wink:
Användarens profilbild
Av jag71
Vart bor du? Kolla under bärsjalsambassadörer eller gå på en sjalträff och få hjälp där. Då kan du ju samtidigt be att någon tar med en ergo så du kan prova. Vet att April sydde in sin ergo (gick att sprätta upp när den lilla inte var lika liten längre) med några stygn så den fungerade bra även till mindre än 5 månaders bebisar.
Användarens profilbild
Av sagogrynet
jag71 skrev:Vart bor du? Kolla under bärsjalsambassadörer eller gå på en sjalträff och få hjälp där. Då kan du ju samtidigt be att någon tar med en ergo så du kan prova. Vet att April sydde in sin ergo (gick att sprätta upp när den lilla inte var lika liten längre) med några stygn så den fungerade bra även till mindre än 5 månaders bebisar.
:iagree: Gå på sjalträff och få hjälp!
När man väl får det att funka så är sjalen det bästa hjälpmedel man kan tänka sig! Så himla mysigt! :loving:
Hoppas det löser sig för er!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?