Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jennifer
FiaLisa skrev:Polska. :heart: :love: :loving:
FiaLisa skrev:
Korp skrev:Polska=förhäxande transartad svensk folklig dans i tretakt. :D
Det är nästan otäckt vad HÖG man kan bli på att dansa polska.
:iagree:

Tyvärr knappt dansat sen Arvid var liten och kunde ha huvudet fixerat i sjalen. Hemma i vardagsrummet blir han lätt snurrig. Längtar till sommarens festivaler och spelmansstämmor!
Användarens profilbild
Av Korp
Jennifer: Då kanske vi ses. Jag ska helt säkert till Ransäter (=bäst!) och kanske något mer. Vart brukar du åka?
Av Jennifer
Jag blev så inspirerad av den här tråden att vi åkte och dansade igår kväll. Gammeldans med dragspel och bas :? , men snoa är bättre än ingenting alls. Arvid satt i sjalen på min mage och hängde med bra i snurrarna. Var mest pensionärer där och dom tyckte det såg såg så mysigt ut :) .
Korp skrev:Jennifer: Då kanske vi ses. Jag ska helt säkert till Ransäter (=bäst!) och kanske något mer. Vart brukar du åka?
Ransäter! Ja, då måste vi ha dansat förbi varandra på dansgolvet någongång för vi brukar alltid åka till Ransätersstämman! Ser att du bor i Stockholm, då brukar du kanske åka med bussen från Skeppis? Förra året blev det inte så många stämmor, men innan Arvid föddes brukade vi åka till Korrö, Bingsjö (och dom andra stämmorna vid Musik vid Siljan), och stämmor i Uppland.
Användarens profilbild
Av Korp
Kul att inspirera. :D Själv kom jag inte iväg igår kväll, var så trött. :( Men ska försöka komma iväg lite regelbundet, är ju oftast inte jobbig när man väl är där. Ska spana efter er i Ransäter i år om ni ska dit!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?