Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av cocine
Ikväll var min kille lugn så jag hade tid att knåpa ihop en dress åt honom :D Tryck-knapparna var givetvis slut så dom får jag sätta dit imorg. Är ganska nöjd iochmed att det är min först dress, ärmarna måste jag dock ändra lite..
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av pejgan
superfin! :heart:
Användarens profilbild
Av Beatrice
Jättesnygg!
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
:shock: Oj gjorde du den nu ikväll? Supernajs! Vad använde du för mönster?
Av Trulle
Han ser nöjd ut och det ska han ju vara! Den är superfin... :? måste säga att jag är avis :wink: var det svårt?
Användarens profilbild
Av jag71
SNygg!
Användarens profilbild
Av cocine
Sara med 98+02+05 skrev::shock: Oj gjorde du den nu ikväll? Supernajs! Vad använde du för mönster?
Ritade efter hans kropp, sen gjorde jag ärmarna som jag fått tips om att göra 8) ärmarna blev dock lite konstiga :roll: och benen ska göras lite bredare till nästa gång så det blir mer pös :)
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
cocine skrev:
Sara med 98+02+05 skrev::shock: Oj gjorde du den nu ikväll? Supernajs! Vad använde du för mönster?
Ritade efter hans kropp, sen gjorde jag ärmarna som jag fått tips om att göra 8) ärmarna blev dock lite konstiga :roll: och benen ska göras lite bredare till nästa gång så det blir mer pös :)
Jösses! Vad modigt! och duktigt!!! :tumsup:
Användarens profilbild
Av lillstrumpa
cocine skrev: Ritade efter hans kropp, sen gjorde jag ärmarna som jag fått tips om att göra 8)
Vad är det för ärmtips?

Jättfin var det iaf!
Användarens profilbild
Av Kusmi
Vilken fin dress du har fixat!
Användarens profilbild
Av sacha42
vilken sötis och fin dress :D

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?