Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag ska sy en bärsele till min man, som är 198 cm lång och väldigt smal. Tror att föreslagna axelbandslängder både på IsakA-selen och tinaws sele är för korta, men hur ska jag mäta på honom för att få lagom längd? Tror inte Tinas föreslagna bröstkorgsvidd - 30 cm fungerar på honom.
Av surftrollet
Tack för tipset! Ska se om det finns någon som har en sån är. :)

(Är det nån linköpingsbo som har en Ergo NG att förevisa oss? ;))
Användarens profilbild
Av tinaw
Kan du inte sy på långa och sen klippa av dem så det blir lagom när du kan prova då?
Användarens profilbild
Av jag71
tinaw skrev:Kan du inte sy på långa och sen klippa av dem så det blir lagom när du kan prova då?
tycker jag låter vettigt.
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
esarina skrev:Tack för tipset! Ska se om det finns någon som har en sån är. :)

(Är det nån linköpingsbo som har en Ergo NG att förevisa oss? ;))
:hello:
Jag har en, skulle svarat dig innan att du kunde få testa/mäta på den för att se vad som kan tänkas passa om du var intresserad ..... men det kom ngt annat emellan visst (vad det nu var för något :hmm: ). Har inget särskilt inplanerat under helgen (bortsett från att försöka få lite ordning i röran efter flytt) så jag kan säkert smita ifrån en stund ngn dag i så fall. Bara att du hör av dig om när det skullle passa dig.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?