Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lysmelk
Jag brukar köpa sådana här badkläder till mina barn, med solskyddsfaktor i. Men nu är dottern lite äldre och börjar bli lite kräsen på vad hon ska ha på sig 8) . Är det någon som vet om/var i så fall det kan finnas tyg med solskyddsfaktor, att köpa? Jag har försökt söka lite på nätet men inte hittat, så jag vänder mig till Er sykunniga här och frågar. Här brukar man alltid kunna få bra svar. :D :D
Användarens profilbild
Av Gullan
Tyget heter "solarveil" och finns bl.a. på www.babyheaven.se Om du söker på solarveil hittar du bl.a. deras hemsida, men jag hittar inte badkläder där, bara överdragskläder när man inte badar... men jag vet att flera av butikerna i reklamen till höger har tyg hemma till ringsjalar mm eftersom det passar så bra till vattensjal. Hoppas att det hjälpte något i alla fall!
Av lysmelk
Tack tack! Jag sökte på solarveil och hittade en sida där man kunde köpa tyg i olika färger. Adressen är www.solarveil.com/fabric.asp om någon annan ville köpa. Tänkte få några enkla klänningar sydda till dottern, till sommaren, så slipper man hålla på och smörja in hela tiden.
Av lysmelk
Ja, dem hade jättefina kläder! Det jag saknade var någon form av strandklänning, eftersom dottern helst bara går i klänningar som är rosa...hon har en riktig prinsessperiod nu..

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?