[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 54323
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Ny modell på BabyBjörn? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sockertopp
SQ skrev:Hej!
Har hört ryktesvägen att ytterligare en ny modell av BB har kommit, skulle vist vara ergonomiskt riktig för barnet. Någon som vet om det är sant? Någon som har sett den? Det var en kompis till en kompis som köpt en sådan.

/SQ, som inte skulle köpa en BB om hon så fick en miljon eller mer för det.
Vet inte men jag hörde en kompis som nyligen sett nån amerikansk (tror jag) tv-serie där man såg nån bära med BB - på ryggen! Hon hade tydligt sett BB-loggan o var helt säker.

Nån som vet mer?
Användarens profilbild
Av Tiz
Är det inte BabyBjörn Active de menar då? Den är ganska ny, tror den ko m för ett år sedan. Den är kanske mer ergonomisk för bäraren då det finns en ryggplatta som funkar lite som ett avbärarbälte. Men för barnet är det lika illa som innan... Vi hade en sån först till Ville men jag orkade då inte bära honom några längre stunder i den heller.
Användarens profilbild
Av Tiz
Sockertopp skrev:
SQ skrev:Hej!
Har hört ryktesvägen att ytterligare en ny modell av BB har kommit, skulle vist vara ergonomiskt riktig för barnet. Någon som vet om det är sant? Någon som har sett den? Det var en kompis till en kompis som köpt en sådan.

/SQ, som inte skulle köpa en BB om hon så fick en miljon eller mer för det.
Vet inte men jag hörde en kompis som nyligen sett nån amerikansk (tror jag) tv-serie där man såg nån bära med BB - på ryggen! Hon hade tydligt sett BB-loggan o var helt säker.

Nån som vet mer?

Har Googlat lite på BB men inte hittat något annat än BabyBjörn Active. Skulle det finnas borde det väl vara med på deras egen hemsida?
Användarens profilbild
Av Anso
Jag ringde till dem för ett tag sedan och bad dem göra en ny sele typ Ergo, Patapum. Hoppas att det är något på gång......
Användarens profilbild
Av Anso
[quote="SQ" Enligt min kompis så är det något som de förbättrat pga klagomål från föräldrar. Hur blev du bemött då du ringde? Tycker det var bra gjort att ringa. Men kanske inte så bra med tanke på försäljning av de selar som redan finns i sverige. :)

/SQ[/quote]
De blev lite överraskade över att det "fanns behov av att bära även på ryggen och osv." men de skulle väl fundera på det hela. Jag talade mig varm för hur praktiskt det var, avlastande med avbärarbälte osv. Jag ville inte ge mig in på att "klanka ner på " deras befintliga selar för då hade de nog blivit lite mer avvaktande till det hela.

Nä, inte var det så "snällt" emot de andra selarna som säljs men jag tänkte nog mer på barnens och föräldrarnas bästa och vill att så många som möjligt ska få upptäcka hur smidigt det faktiskt kan vara att bära i sele och att man inte behöver sluta bära när man tycker att det blir för tungt i BB-selen. Är det någon som kan sälja en sele så är det ju Baby Björn som redan är ett välkänt märke och finns i de flesta barnaffärer.
Mer bra selar (och sjalar) åt folket!! :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Jag har just skickat iväg ett mail till BB och frågat. Får väl knappast nåt svar i brådrasket - helg som det är men jag återkommer när svaret kommit.

customerservice@babybjorn.se skrev jag till.
Användarens profilbild
Av Kristina
Sockertopp skrev:Vet inte men jag hörde en kompis som nyligen sett nån amerikansk (tror jag) tv-serie där man såg nån bära med BB - på ryggen! Hon hade tydligt sett BB-loggan o var helt säker.

Nån som vet mer?
Jag har också sett en bebis i babybjörn på ryggen på tv, det var nån film från USA. Ungen satt vänd bakåt och selen var en helt vanlig BB-sele, så det var nog bara något eget experiment filmteamet pysslade med.. :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?