Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
Är jag den enda som tycker att de ljusa indiosarna ser ut som en bordsduk? Jag tycker de är fina när jag ser bilder när folk bär med dem men jag tänker för mycket på bordsdukar när jag ser dem att det känns lite fel för min del. Kanske ska be svärmor att ändra varpstorleken och be henne, mamma eller någon av mammas mostrar väva en sjal till oss istället för de lin/ylle och bomullsdukar som vi får idag.
Användarens profilbild
Av Isanna
Alla sjalar ser ut som dukar, löpare eller gardiner! Men rackarns snygga såna! :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
Isanna skrev:Alla sjalar ser ut som dukar, löpare eller gardiner! Men rackarns snygga såna! :lol:
:iagree: och just ljusa indosar är assvåra att fota så att de är rättvisa verkligeheten :roll:
Användarens profilbild
Av Panakeia
sacha42 skrev:
Isanna skrev:Alla sjalar ser ut som dukar, löpare eller gardiner! Men rackarns snygga såna! :lol:
:iagree: och just ljusa indosar är assvåra att fota så att de är rättvisa verkligeheten :roll:
mne jag tycker de ser ÄNNU mer ut som bordsduk irl än på kort...
Användarens profilbild
Av jag71
Jag har använt en sjal som bordsduk när vi fick gäster med kortvarsel. Dem ringde och sa att "vi är hos er om tio minuter" och alla dukar låg i tvätten så fram med en sjal! Väldigt snyggt blev det. :lol: :lol: :lol:
Av FiaLisa
Isanna skrev:Alla sjalar ser ut som dukar, löpare eller gardiner!
:iagree: De enfärgade är det inte lika mycket dukvarning på dock. Gauze... :love:
Användarens profilbild
Av jag71
Frida med Mea skrev:Håller med
jag71 skrev:Jag har använt en sjal som bordsduk när vi fick gäster med kortvarsel. Dem ringde och sa att "vi är hos er om tio minuter" och alla dukar låg i tvätten så fram med en sjal! Väldigt snyggt blev det. :lol: :lol: :lol:
Att du vågade :shock: tänk om det ahde blivit fläckar
Hade den inte på borde vi använde utan bara med en otänd ljustake på. Ingen fläckrisk där inte! :lol: :lol: :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?