Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Trulle
Jag har kommit på att jag skulle behöva en ringsjal. Men vilken? Något jag ska tänka på? Vilken är mest prisvärd? Någon som ska sälja en ringsjal till mig kanske? :wink:
Av MammaTess
Oh..hehe..jag har en ljusblå sjal som jag inte använder som du kan få köpa... :wink:
Av Trulle
MammaTess skrev:Oh..hehe..jag har en ljusblå sjal som jag inte använder som du kan få köpa... :wink:

Hmmm...hade den varit i en annan färg så hade det varit intressant :wink:
Tack ändå :wink:
Användarens profilbild
Av jag71
Vad vill du har för färger och vilka absolut inte? Lägg en annons under köpes och se vilka erbjudanden du får.
Av Trulle
jag71 skrev:Vad vill du har för färger och vilka absolut inte? Lägg en annons under köpes och se vilka erbjudanden du får.
Jo men jag vill först och främst ha lite råd om det är någon som är bättre än andra...sen om det är någon som har en ringsjal som de vill sälja och den passar mig så kan det bli affär.

Men ska man kanse ha en kortsjal istället?
Vad kan man knyta med en kortsjal som man inte kan med ringsjal?
Användarens profilbild
Av jag71
Trulle skrev: Jo men jag vill först och främst ha lite råd om det är någon som är bättre än andra...sen om det är någon som har en ringsjal som de vill sälja och den passar mig så kan det bli affär.

Men ska man kanse ha en kortsjal istället?
Vad kan man knyta med en kortsjal som man inte kan med ringsjal?
jag har ju provat en del olika vikningar och jag vet faktiskt inte vilken jag gillar bäst. Ibland är det en sån vikning bara föra tt lite senare så är det en annan. Beror en del på tygkvaliten, storlek på ringarna, hur tungt barnet är osv osv och så är det så klart som allt annat en smakfråga! :lol: Inte mycket hjälp va? JAg har en kortsjal som jag knuter ryggsäck med lite nu och då. Knyter upp skrutt på höften och lite så. Mesta användningen har stora tösen av den då hon kan knyta alla knytningar med den. och stora tösen får ju bara bära dockor ännu (hon har provburit sina små syrrir men det känns inte riktigt säkert.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?