Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av funshine
Svärmor hade fullt på jobbet var tvungen att röja så hon tog dit mig för att se om det var nåt jag tyckte om. Nu har jag en hel sopsäck full på köksgolvet för att jag inte orkar bära upp den för trappan. Undrar vad sambon ska säga.

Förslag på vad jag ska göra med det? Det är ju mestadels tjocka tyger eftersom de klär om möbler men det slank med nåt enstaka tryckt bommulstyg också.
Användarens profilbild
Av Panakeia
Gött!!
eh, har ni bara plats för det så ska la inte sambon bry sig tycker jag?
Användarens profilbild
Av funshine
nej det är väl bara det att det står inte så bra i köket men jag orkar inte lyfta upp det för trappan
Användarens profilbild
Av Panakeia
funshine skrev:nej det är väl bara det att det står inte så bra i köket men jag orkar inte lyfta upp det för trappan
ta upp det lite pö om pö?
eller ännu bättre, passa på att tvätta upp alla tyger innan du bär upp det till symaskinen, så vet du att allt är förtvättat? då får du istället föröka släpa det till tvättmaskinen, men det går ju också ta lite i taget? själv tycker jag det är jätteskönt att ha tvättat tygerna innan, ma nvet att krympmån i så e klart osv!
Användarens profilbild
Av Gullan
Wow! Världens bästa svärmor, eller? Alltid bra att ha lite tyg hemma :) Tjocka tyger är ju jättebra till väskor, kuddar... eller kanske en häftig väst ;) Du kommer säkert på nåt snart!

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?