Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag använde vår Peekaboo idag efter hundra år och blev full i skratt när jag tänkte på hur mycket jag fick betala för den totalt. Jag skulle vara smart och beställa från USA och det slutade med att jag fick fel storlek, fick betala frakt fram och tillbaka igen, fick tulla osv. Så vår peekaboo kostade till slut närmare 800 har jag för mig :shock:
Det var helt klart mitt dummaste köp!

Så berätta nu om era dåliga affärer!
Användarens profilbild
Av Crappy
Kuligt tema :)

Mitt sämsta sjal köp är helt klart min ringsjal av Marimekko tyg. Sydde upp denna sjal för att jag skulle vara fin på fester förra sommaren. Den fungerade inte alls, värdelös avlastning och den är för tjock och klumpig dvs riktigt ful. Det finns inget positivt undantag att det är ett underbart tyg dock ej som ringsjal. Minns inte vad jag betalade för tyget men absolut för mycket.

Denna ringis skall givetvis slaktas och jag har tänkt sy ett par kuddar av tyget.
Användarens profilbild
Av Bina
Ohh för min del är det väl egentligen de till antalet MÅNGA sjalaffärerna som är riktigt dåliga... för ekonomin iallafall :D

Sjalarna har ju varit billigare än vagnarna att byta :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Ester
håller med Bina - för mig är det alla easycare som kommit och gått i rasande fart- har gått back ca 400:-/sjal :roll:
Användarens profilbild
Av Veronica
Jag gissar att det kommer att vara en dålig affär att jag köpte en splajsny Didymos när jag väl säljer den nån gång i framtiden, men kan man inte vänta på att den ska komma ut på begagnatmarknaden så kan man inte. :wink:
Användarens profilbild
Av Eld77
Jag köpte en ringsjal av en Kapstadt för nästan ett år sen tror jag, men lånade ut den till nån som ville prova och sen glömde vi nog båda bort det för jag har ännu inte fått tillbaka den. Inte för att jag saknar den direkt heller. :)
Användarens profilbild
Av Panakeia
Crappy skrev:Kuligt tema :)

Mitt sämsta sjal köp är helt klart min ringsjal av Marimekko tyg. Sydde upp denna sjal för att jag skulle vara fin på fester förra sommaren. Den fungerade inte alls, värdelös avlastning och den är för tjock och klumpig dvs riktigt ful. Det finns inget positivt undantag att det är ett underbart tyg dock ej som ringsjal. Minns inte vad jag betalade för tyget men absolut för mycket.

Denna ringis skall givetvis slaktas och jag har tänkt sy ett par kuddar av tyget.
eller, om du fortfarande vill bära i tyget, använd det i en MT!!
Användarens profilbild
Av Crappy
Panakeia skrev:
Crappy skrev:Kuligt tema :)

eller, om du fortfarande vill bära i tyget, använd det i en MT!!
Varför har jag inte tänkt på det, jag har ju sytt endel MT......kanon ide!!!! Tack för förslaget!!! Ibland ser man inte skogen för träden som står ivägen :)
Användarens profilbild
Av amöba
Mina sämsta sjalaffärer hittills måste ha varit de hemsydda ringsjalarna jag gjort. Inga större kostnader iofs. Och definitivt inga bra sjalar.... :oops:
Av Aelia
Min rebozo, inte för att jag förlorade mycket pengar på den, men den fick stanna här i bara några timmar :roll:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Norrskenet som flyttade in en Onsdag och flyttade ut Fredagen efter om jag inte minns fel. Den var inte ett bra köp. Men man måste ju prova för att se efter vad man gillar.

Lana Regnbågen var väl inte heller så bra köp egentligen. Men den gladde Asereth veckan efter iaf. :)

Didy Lena var ett riktigt dåligt köp. Så tjock sjal har jag aldrig varit med om förut. Hade stora knölar med tyg på axlarna så det gjorde riktigt ont att knyta med den.
Användarens profilbild
Av amöba
Just det, jag ju ägt en Hav i flera dygn. Det var inget dåligt köp iofs, bara helt fel färger för mig.
Användarens profilbild
Av Linnea
jag sålde en sjal men fick aldrig pengarna, det var en ganska dålig "affär" :roll:

sen typ alla de senaste sjalarna eftersom de inte kommer till användning direkt :lol:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
[quote="SQ"]Jag bytte till mig en Huggababy ringsjal i sommras som vi inte får till alls, går det öht den är helknepig. Vill någon ha den 100 + frakt? [quote]

Vilken färg är den? är ute efter en ringsjal..
Av tant Anna
Hej där! :)
" Vad är det för BB sling? Färg, storlek, pris?" Kunde vara intressant!

MVH Anna
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?