Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Pallas
Jag vill sy en ringsjal och hittade en site som säljer ringar här i USA, men det visade sig ju inte vara så himla lätt :shock:

Det fanns ju en massa olika storlekar och både i nylon och aluminium, vad ska jag välja?

I nylon eller aluminium:
  • 7,62 cm
  • 7,3 cm
  • 6,35 cm
  • 5,7 cm
  • 5,1 cm
Tipsa gärna om färg också, fattar att det beror på vad man ska ha för tyg förstås, men om ni har några favoriter så fram med dem! :)
Senast redigerad av Pallas den mån aug 23, 2004 09:43, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Anna
Jag som lever i metersystemet kan inte hjälpa dig att välja ibland de konstiga siffrorna. Men jag har använder de vita ringarna från www.leffesomias.com och tycker de är ganska lagom. Sen har jag använt vanliga gardin draperingsringar innan de hade aluminiumringarna och då använde jag sådana som var ca 7cm i innermått. Mindre tror jag kan bli lite knöligt. Större känns inte nödvändigt om du inte vill använda ett ganska tjockt tyg.
Användarens profilbild
Av Pallas
Anna skrev:Jag som lever i metersystemet kan inte hjälpa
Hihihi jag räknade om det till cm, men tack för ditt svar! Det verkar som jag ska satsa på de stora ringarna då. De var inte så dyra tyckte jag.
Användarens profilbild
Av Anna
Jag har funderat på att importera ringar men när jag nu hittade bra här i sverige så gick det på ett ut med all frakt och tull och sådant. Det är helt klart värt att göra en ringsjal, jag använder mina massor (se bilder). Då kanke du kan få tvättat din babybundler utan att knäcka dig nästa gång. De på 7.3cm tror jag blir kanon.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?