Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag bor precis bredvid en cykelväg och ibland får jag bara lust att trycka ut huvudet genom dörren och skrika "DU KAN FÅ LÅNA EN SJAL SÅ KANSKE DET DÄR GÅR BÄTTRE"
För nån vecka sen snöade det decimeter med snö på dagen och det blåste massor så på vissa ställen låg det drivor(50 cm snö) med snö och genom detta ruskväder kommer en kvinna som sliter drar puttar nästan välter bökandes med vagnen, tyckte så synd om henne.
Idag kommer en kvinna med en liggvagn(misstänker liten bäbis i) som hon hela tiden får bromsa för att jaga det lite äldre barnet som nog borde gå bredvid men inte vill. Stackars kvinna springer runt hela cykelvägen som en yr höna för att få barnet att gå snällt. Min tanke var "Sjal bäbis - vagn barn" eller kanske tvärt om.

Jaaa i mitt fönster får man minsann se ganska komiska saker ibland!!!!!
deleine skrev:Jag bor precis bredvid en cykelväg och ibland får jag bara lust att trycka ut huvudet genom dörren och skrika "DU KAN FÅ LÅNA EN SJAL SÅ KANSKE DET DÄR GÅR BÄTTRE"
För nån vecka sen snöade det decimeter med snö på dagen och det blåste massor så på vissa ställen låg det drivor(50 cm snö) med snö och genom detta ruskväder kommer en kvinna som sliter drar puttar nästan välter bökandes med vagnen, tyckte så synd om henne.
Idag kommer en kvinna med en liggvagn(misstänker liten bäbis i) som hon hela tiden får bromsa för att jaga det lite äldre barnet som nog borde gå bredvid men inte vill. Stackars kvinna springer runt hela cykelvägen som en yr höna för att få barnet att gå snällt. Min tanke var "Sjal bäbis - vagn barn" eller kanske tvärt om.

Jaaa i mitt fönster får man minsann se ganska komiska saker ibland!!!!!
:lol: :lol: Medan jag läste ditt inlägg såg jag för mitt inre hur du som i en gammal pilsnerfilm iklädd rutigt förkläde med axelvolang och huckle slänger upp fönstret och skrålar ut kloka ord till förbipasserande. :lol:

Har själv fått bita mig i tungan ett flertal gånger för att inte hoppa på folk och intala dem att prova sjal.
ernamalin skrev:Medan jag läste ditt inlägg såg jag för mitt inre hur du som i en gammal pilsnerfilm iklädd rutigt förkläde med axelvolang och huckle slänger upp fönstret och skrålar ut kloka ord till förbipasserande. :lol:

HAHAHHAHAHA tror itne jag passar i den rollen.... :lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Lindan
Jag har svårt att låta bli att tipsa om sjal till bb-sele användare som ser ut att ha det obekvämt och tungt. Mne än så länge har jag inte gjort det
Användarens profilbild
Av sacha42
Låter som det hade kunnat göra deras vardag lättare om du hade hojtat till åt dig :D
Användarens profilbild
Av deleine
sacha42 skrev:Låter som det hade kunnat göra deras vardag lättare om du hade hojtat till åt dig :D
Jo säkert för då skulle dom ha något att skratta åt länge :roll:
"Den galna tanten med fem meter tyg som stod och flaxa i dörren på Porsön"

Och alla vet juh att ett skratt förlänger livet och gör en till en bättre människa.
Användarens profilbild
Av sacha42
sacha42 skrev:Låter som det hade kunnat göra deras vardag lättare om du hade hojtat till åt dig :D
menade ju självklart att du skulle hojta år dem och inte till dig själv :Hahaa:
Användarens profilbild
Av deleine
sacha42 skrev:
menade ju självklart att du skulle hojta år dem och inte till dig själv :Hahaa:
Det förstod jag med :lol:
Användarens profilbild
Av Tinker
Det där tycker jag att jag är med om dagligen.
Folk som knör med vagnar, obekväma selar och ungar överallt och ingenstans. :roll:
Jag har dock svårt att vara tyst. :wink:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
På nåt sätt så känns tanken att du skulle göra nåt sånt faktikst inte helt främmande/oväntad... så varför inte?! :D
Användarens profilbild
Av marlene
deleine skrev:
Jo säkert för då skulle dom ha något att skratta åt länge :roll:
"Den galna tanten med fem meter tyg som stod och flaxa i dörren på Porsön"

Och alla vet juh att ett skratt förlänger livet och gör en till en bättre människa.
:rofl:
Användarens profilbild
Av deleine
CrazyMagpie skrev:På nåt sätt så känns tanken att du skulle göra nåt sånt faktikst inte helt främmande/oväntad... så varför inte?! :D

hmmm.......
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?