Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ewoney
Ja alltså jag ska ha ett annat tyg inuti vagnen :-)

Tänkte impregnera sammetstyget, går det??
Användarens profilbild
Av Kusmi
Vi har klätt om vår vagn i manchester, så länge det går att ta av klädseln och tvätta skall det inte vara några problem.
Användarens profilbild
Av Kusmi
Här kommer en bild på vår vagn, som har avtagbra klädsel på själva sitsen, men inte på suffletten. Jag är jättenöjd, men min retronya vagn.
Det är sonen också.

Bild
Användarens profilbild
Av melon
Många läckra vagnar!

Jo, jag köpte helt nya EJ-däck till min Viking. De är i helt i gummi, alltså inga lufthjul. Passar bra! :D
Användarens profilbild
Av mink
Jag har precis klätt om en stor gammal liggvagn. Jag tog bävernylon på utsidan och det blev ganska snyggt, men om man ska ha ett så stelt tyg så bör man ta lite extra tyg till sufletten, märkte jag, för när jag satte ihop allt blev det lite sträckt och draget liksom.
Jag tog inte upp nitarna utan sydde fast tyget för hand runt dem och satt applikationer över dem sen.
Användarens profilbild
Av Ewoney
Har du inga foton? Låter spännande! :-)
Användarens profilbild
Av Ewoney
Fru Längtan skrev:Här kommer en bild på vår vagn, som har avtagbra klädsel på själva sitsen, men inte på suffletten. Jag är jättenöjd, men min retronya vagn.
Det är sonen också.

Bild
Jättefin vagn!! Nu blir jag ju ännu mer ledsen över att jag inte hittade något manchester! :cry:
Användarens profilbild
Av Kusmi
Jag gillar manchestern jättemycket. Har haft vagnen hemma sedan i sommras men inte klätt om den förens för ett tag sedan då jag fick tag i manchester.
Av letw83
Bild

jag köpte manchester från jofotex i söderköping. dom har eg inte internetförsäljning men jag pratade med en jättetrevlig kille där via telefon och förklarade att jag ville ha mellanbred manchester i chokladbrunt. och han hade verkligen öga för färger för den var precis som jag tänkt mig. Men jag var rätt vågad. Köpte 6 meter manchester för 700 kr osedd :shock:
(på bilden är inte fodret ditsatt än)
Användarens profilbild
Av funshine
var bor du nånstans? Sprang förbi ett bord med manschester på skroten igår.
Användarens profilbild
Av Ewoney
letw83 skrev:Bild

jag köpte manchester från jofotex i söderköping. dom har eg inte internetförsäljning men jag pratade med en jättetrevlig kille där via telefon och förklarade att jag ville ha mellanbred manchester i chokladbrunt. och han hade verkligen öga för färger för den var precis som jag tänkt mig. Men jag var rätt vågad. Köpte 6 meter manchester för 700 kr osedd :shock:
Jättetjusigt!!
Användarens profilbild
Av Ewoney
funshine skrev:var bor du nånstans? Sprang förbi ett bord med manschester på skroten igår.
Bor i Stockholm!

Det fanns manchester i brunt, grönt, svart och gammelrosa i nästan alla butiker jag var in i. Men ljusrosa eller vinrött fanns ingenstans. :(
Av surftrollet
letw83 skrev:Bild

Haha, kul! En nästan likadan vagn gav jag precis bort för några timmar sedan!
Användarens profilbild
Av Candela
Guuud vad snygga vagnar ni gjort! :shock:

Jag önskar jag också kunde sånt där... :roll: Min mamma har en Emmaljunga sulky från början av 80-talet som jag och mina syskon har åkt i. Hon bytte tyg på den runt -85, som numera är helt nedslitet. Den är även lite rostig och så.. Behöver putsas upp.

Skulle vara kul att fixa till den, men jag vågar nog inte ge mig på ett sånt projekt :roll:
Av letw83
Tackar tackar. Fick den gratis av min kusin som hade producerat färdigt med barn=) Tyckte det var onödigt att slänga den och vagnar i manchester är ju så snyggt :) Hade helst velat ha i vinrött men det fanns ingenstans, så det fick bli det näst bästa. Synd bara att chassit inte är i krom=(

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?