Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mojsan
Pia74 skrev:Tanken på att sätta min lilla 7 månaders på ryggen gör mig kallsvettig. Får nog vänta ett tag till.
Kom hit så håller jag lite ryggknytskola för er :wink:
Användarens profilbild
Av April
Ines trivs fortfarande (snart 9 månader) bäst på magen - men när jag städar så brukar jag slänga upp henne på ryggen i Ergon. Började slänga upp henne på ryggen när hon var ca. 6 månader - innan har jag försökt, men då har hon bara blivit ledsen - hon vill vara fram.

Kram
Användarens profilbild
Av svas
Det låter på er som om det är värt att börja prova på allvar då med Lilla S. Så får vi se om han trivs på ryggen. Och, å det bestämdaste vill jag att alla slutar nämna ergo för annars kommer jag drömma mig iväg och inom kort klicka på en köp-knapp.
Användarens profilbild
Av vovvemor
Jag gjorde första ryggknytningen med en liten Daga på 4 månader har jag för mig, men började inte ryggsjala utomhus och på långpromenader och så förrän ungefär två månader senare. Annars bar/bär vi alltid på ryggen i patapum och ergo :wink: och det var nog från ungefär fem-sex månader det med.
Användarens profilbild
Av svas
Mamasamueli skrev:Jag bar S på ryggen i skogsnässelen när han var runt 2 mån. Den var dock ytterst obekväm så jakten efter en bättre sele satte igång! :D och sen hittade jag den när S var typ 5 månader! :vågen: ;) S hade nog funkat att knyta i sjal också, han är mycket medgörlig vid ryggknytningar. ;) Eller har iaf varit... :? Nu är det BARA en viss sele som gäller. :(
Jag undrar vilken sele :roll: ...
Användarens profilbild
Av Helena
Jag testade litegrand när Saga var sju veckor, då kändes hon stadig nog, kunde hålla upp huvudet. Men det var ju inte helt lätt för hon var ju så liten i kroppen, så man visste inte alltid var man hade sjalen. :D

Men därefter blev det en paus, för hon gillade inte riktigt att sitta på ryggen. Nu funkar det dock bra igen när hon är fyra och en halv månad. Men helst sitter hon på höften.

Hon sprallar inte så mycket när jag sätter upp henne, så jag sitter på knä och lägger upp henne på ryggen och sedan tar jag på mig sjalen. Jag vill gärna lära mig att vira in henne i sjalen först, men det blir bara trassel, så för mig är det säkrare att lägga upp henne på ryggen först.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?