Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av marlene
lillstrumpa skrev:
corona skrev:
ernamalin skrev:Å fy :shock: det är en av mina mardrömmar att jag ska göra.
Min med!!
Och att nålen ska gå rätt igenom fingret så att man sitter fast...
Och att man är tvungen att själv vrida upp nålen ur fingret för att komma loss... :shock:
Det hände en kille i min klass på syslöjden i mellanstadiet. Plötsligt hörde vi ett(i efterhand förvånansvärt lugnt) -aj paus aj, aj, jag har nålen genom fingret!

Men det gick bra, han vevade loss sig, tog en sväng nerom syster och sen var han fitforfight igen :D
exakt samma hände när jag gick i mellanstadiet :shock:
Användarens profilbild
Av lillstrumpa
marlene skrev:
lillstrumpa skrev:
corona skrev:
Min med!!
Och att man är tvungen att själv vrida upp nålen ur fingret för att komma loss... :shock:
Det hände en kille i min klass på syslöjden i mellanstadiet. Plötsligt hörde vi ett(i efterhand förvånansvärt lugnt) -aj paus aj, aj, jag har nålen genom fingret!

Men det gick bra, han vevade loss sig, tog en sväng nerom syster och sen var han fitforfight igen :D
Coolt, men vi gick inte i samma klass väl? Du är ju värsta norrlandsbruttan :wink:
Av corona
lillstrumpa skrev: Men det gick bra, han vevade loss sig, tog en sväng nerom syster och sen var han fitforfight igen :D
Jag tror jag svimmar :shock:
Användarens profilbild
Av pejgan
*frustar* :hide: Det ÄR nog inte lika roligt som det låter men gud... jag sprutade vatten över hela tangentbordet när jag läste det..

Hur LYCKADES du? Och varför antibiotika? :-O Stackars stackars dig!
Användarens profilbild
Av vovvemor
Åh fy tusan, hoppas att det läker snabbt och bra och att du vågar ge dig på dummaskinen igen!

lillstrumpa skrev:
marlene skrev:
lillstrumpa skrev:
corona skrev:
Min med!!

Coolt, men vi gick inte i samma klass väl? Du är ju värsta norrlandsbruttan :wink:
Det händer på fler ställen - fast i mitt fall var det lågstadiet och jag själv som stod för bedriften. Jag hade ett hål - och en tråd :shock: - rakt igenom nageln och fingret när jag kom loss från nålen. :ill:
Användarens profilbild
Av He.ma
Men fy va otäckt!! och vilken premiär tur med symaskinen :ill: Krya på dig!!
Användarens profilbild
Av zandrama
Ajajaj! Hoppas du blir bra fort!
Användarens profilbild
Av dunderdonnan
pejgan skrev:
Hur LYCKADES du? Och varför antibiotika? :-O Stackars stackars dig!
Tack, vad snälla och omtänksamma alla är! Jag fattar inte hur jag lyckas få in fingret där! Och jag liksom bara fortsatte trampa ner pedalen så nålen gick av inne i fingret. Å så blev det infekterat, fick åka till handkirurgen och sprätta upp fingret för att få ut allt var. Oj, det kanske var mer än ni ville höra, :oops: förlåt. Å så tyckte de att jag skulle stanna på avdelningen över natten, fast jag var ju tvungen att åka hem och amma mitt sjalbarn. Rena följetongen, jag ska inte tråka ut er.
I alla fall har min nya Easy Care Lava kommit på posten och den vill jag hemskt gärna prova. Fast just nu är det ju lite svårt att få till det med sjal. Sjalpappan har gett den mycket gott betyg.:lol:
Användarens profilbild
Av pejgan
AAAAAAAAAAJ *springer och gömmer sig och vågar inte titta på symaskinen på en vecka*
Användarens profilbild
Av ernamalin
pejgan skrev:AAAAAAAAAAJ *springer och gömmer sig och vågar inte titta på symaskinen på en vecka*
:iagree: :siishah:
Användarens profilbild
Av Jempa_L
En barndomskamrat till sambon sydde sig i fingret på syslöjden som barn. Han ropar på fröken. "Kommer strax" säger hon varpå han vackert sitter och väntar (med fingret fast). När fröken kom höll hon på att svimma och fick hämta träslöjdsläraren som tog loss killen med hovtången...

Pratade just med en kompis om att min "nya" symaskin var så bra för att den orkar igenom alla material när min gamla inte orkar igenom, men efter att ha läst det här så kör jag nog med den "klena" maskinen igen :shock:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?