Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annemi
Vad är en Beco? :oops: Är det mer som Ergo eller mer mot MeiTai-hållet?

Finns det nån som har Becosar? :? Bilder kanske :roll:
Användarens profilbild
Av sacha42
En sele som är lite mjukare i tyget så den är lite lik Mten :roll:
Mysigare än ergo och patapumen tycker jag. Midjebältet är ganska styvt som patapumen.
Här är bild på min/ansos gamla
Bild
Användarens profilbild
Av Ester
fast vår beco är mycket tunnare och mjukare - 4:th generation eller vad den heter
Användarens profilbild
Av annemi
Vad är bekvämast då? :roll:
Användarens profilbild
Av smulan
Jag tycker att de är såå snygga :heart:
Hur länge kan man bära i den? Vart beställer man dem smidigast? :roll:
Användarens profilbild
Av Isanna
Du beställer från ecobabies.com om du vill ha massor med mönster att välja på. De har stängt jut nu, men när de öppnar igen om två veckor eller så så är vi att par stycken som funderar på att beställa tillsammans om det blir billigre. De säls även från Norge.
Användarens profilbild
Av smulan
Isanna skrev:Du beställer från ecobabies.com om du vill ha massor med mönster att välja på. De har stängt jut nu, men när de öppnar igen om två veckor eller så så är vi att par stycken som funderar på att beställa tillsammans om det blir billigre. De säls även från Norge.
Ok! Då får jag nog överväga om jag ska hänga på den sambeställningen..
Men kan man bära lika länge som i en ergo? Vad är max vikten?
Användarens profilbild
Av mandahh
Jag är också sugen på en Beco! Men jag undrar om den har ngt stöd för huvudet om bebin somnar... Mitt bäcken orkar inte bära framtill, så jag ska bara bära henne på ryggen. Någon som vet hur lätt det är att få upp en femmånadersbebi? Och det här med att gå ihop och köpa - tjänar man på att göra det och sen skicka runt dem till olika ställen i landet? Eller bor ni nära varandra? Ååh, om de bara ville öppna köpfunktionen snart igen!
Användarens profilbild
Av sacha42
mandahh skrev:Jag är också sugen på en Beco! Men jag undrar om den har ngt stöd för huvudet om bebin somnar... Mitt bäcken orkar inte bära framtill, så jag ska bara bära henne på ryggen. Någon som vet hur lätt det är att få upp en femmånadersbebi? Och det här med att gå ihop och köpa - tjänar man på att göra det och sen skicka runt dem till olika ställen i landet? Eller bor ni nära varandra? Ååh, om de bara ville öppna köpfunktionen snart igen!
japp det är huvudstöd. DEn är nerstoppad i en ficka så det syns inte :D
Användarens profilbild
Av mandahh
Nu har jag beställt en Beco, hoppas den kommer fortfortfort :) Jag beställde från Danmark: http://www.sneglehuset.com/ Det blev en Spa, jag älskar turkost :P (väntar vid brevlådan)
Användarens profilbild
Av annemi
Dem hade fina Babyhawk oxå..
Användarens profilbild
Av sacha42
Thea skrev:Jag är också nybliven ägare till en Beco. Den kom idag :loving: Barnet somnade, den var skönare än en patapum och hur mycket finare som helst.
Min heter gotisk ros och är blommig.
men var är bilden då :eld:
Användarens profilbild
Av sacha42
Thea skrev:
sacha42 skrev:
Thea skrev:Jag är också nybliven ägare till en Beco. Den kom idag :loving: Barnet somnade, den var skönare än en patapum och hur mycket finare som helst.
Min heter gotisk ros och är blommig.
men var är bilden då :eld:
Jag visste det. :D Att det skulle komma, era nyfikna hjärtegryn.
Idag var inte en så bra dag 8) Jag var sur. Det var bökigt. Jag ska ta en bild när jag lugnat mig :lol: . Kan vara långsam när jag vill du vet.
väntar med spänning :heart:
Användarens profilbild
Av annemi
Men hur länge måste vi vänta då :roll:
Användarens profilbild
Av Isanna
annemi skrev:Men hur länge måste vi vänta då :roll:
Ja inte mycket längre tycker jag! :this:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?