Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bello
annalys skrev: Om vi kan ses någon annanstans än i ett parkeringshus :wink: någon gång kan du få känna lite, jag har två Hoppar och en Didy Lisa ringsjal (och så är jag lite sugen på att köpa en didy Jonas men jag försöker behärska mig)
Om vi lyckdes vore det ju trevligt, kan ju vara kul att känna på lite olika. synd att det är så fullt upp hela tiden bara. Fast imorgon lär jag nog vara i "parkeringshuset" igen misstänker jag :wink:
Användarens profilbild
Av annalys
Bello skrev:
annalys skrev: Om vi kan ses någon annanstans än i ett parkeringshus :wink: någon gång kan du få känna lite, jag har två Hoppar och en Didy Lisa ringsjal (och så är jag lite sugen på att köpa en didy Jonas men jag försöker behärska mig)
Om vi lyckdes vore det ju trevligt, kan ju vara kul att känna på lite olika. synd att det är så fullt upp hela tiden bara. Fast imorgon lär jag nog vara i "parkeringshuset" igen misstänker jag :wink:
:hello:
Vi ska också dit idag.

Jag trivs ju med att Hoppediz kan torktumlas, det rekommenderas inte för Didymos. För att få sjalarna mjukare kan man mangla dem, eller lägga dem i soffan och sitta på dem.

Överlag tycker jag det verkar som både Hoppediz och Didymos fått bättre och jämnare kvalitet med tiden, de som köper nya nu verkar nöjda, förut varierade det en del.

Fin avatar du har förresten! Det är inte så lätt att få med alla barn på samma bild, jag tycker det är svårt nog med mina två.
Användarens profilbild
Av sanna73
Tror tycke och smak är det som avgör. Jag älskar mina hoppisar. De nya jag köpt har jag tyckt varit tunna och förhållandevis mjuka redan som nya. Har dock även en gammal, ärvd hoppis och den är helt klart tjockare, dock väldigt gosig (men den är mycket använd av tidigare ägaren :) ).
Användarens profilbild
Av Bello
[quote="annalys :hello:
Vi ska också dit idag.
[/quote]

Vi får väl se om vi lyckas hamna på samma plan :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?