Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av veda3710
Ska få en liten i maj. Har en vävd amazonaz brazil som jag använt till större killen från ca 4 mån ålder. Kan man använda en vävd sjal på en nyfödd eller rekomderar ni att jag köper en elastisk istället. Vad ungefär kostar i sådant fall en sån?
Användarens profilbild
Av melon
Det går ju säkert bra med en vävd, men mysfaktorn är mycket högre i trikåsjal. Du skulle ju kunna köpa en begagnad, så kommer du undan lite billigare om du tycker det är dyrt? Annars är väl Moby den billigaste, ligger runt 400-450:- har jag för mig...

Lycka till med magen! :wink:
Användarens profilbild
Av Gullan
Jag hade aldrig någon trikåsjal till D, tänkte att jag skulle klara mig med en sjal... :roll:
Det gick alldeles utmärkt att lära sig knyta med hoppen, men idag kanske jag hade valt annorlunda och köpt en trikåsjal beg. men även en vävd att alternera med.
Av belinda
Jag tror Minimundus är billigast på ca 360 :roll:
Det är ju lite mer plocka i och ur emd en liten nyförding (har jag för mej) och då går ju vävd bort, blir ofast inte så bra att åteanvända knytningen, då är trikåsjal bättre. :D
Användarens profilbild
Av Gullan
belinda skrev:Jag tror Minimundus är billigast på ca 360 :roll:
Det är ju lite mer plocka i och ur emd en liten nyförding (har jag för mej) och då går ju vävd bort, blir ofast inte så bra att åteanvända knytningen, då är trikåsjal bättre. :D
Fast jag återanvände knytningen många gånger under en dag. Knöt omslutet och plockade i och ur henne många gånger, sedan knöt jag om ungefär mitt på dagen och använde den knytningen resten av dagen... Kanske beror på vilken sjal man har, men det fungerade för oss i alla fall :)
Användarens profilbild
Av jag71
jag tycker ju att trikå är mysigt men jag föredrar vävd. Fast är det en alldelens nyisg så rekomenderar jag en trikå.
Användarens profilbild
Av Lumlum
Jag varvade vävd och trikå från början. Det gick hur bra som helst med båda. Fast det var definitivt mysigare med trikån.
Av Aelia
Klart man kan använda, men mycket mysigare med en trikå till en bebis :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?