Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Bär era män i bärdon?

Ja, ofta
49
29%
Ja, mer än mig tom
13
8%
Ja, ibland
71
42%
Nja, han har provat!
27
16%
Nej aldrig i livet
9
5%
Jag är en sjalpappa som bär
2
1%
Jag är en sjalpappa som inte bär men hänger här ändå!!
Inga röster
0%
Användarens profilbild
Av Suskiv
Christian bär mycket. Han längtar tills Vidar blir så stor så han kan sitta i ergon. C får nämligen inte till det här med sjal särskilt bra och babybjörnen gillar inte vidar. Så just nu bär han mycket med händerna eller så knyter jag fast honom.
Användarens profilbild
Av lotti
Så kul med alla bärande pappor! Glömde svara själv dock!!!
Här blev det "Nja, han har provat!" :wink:
Fast i ärlihetens namn har han burit i patapumen lite då och då fast inte av sig själv...... :D
Användarens profilbild
Av Picea
Jag röstade på Ja, ofta, för han bär ofta i babybjörn och Ergo, men aldrig i sjal.
Av Pia74
O ja ofta :-)

Men första tjejen som vägrade vara på golvet blev det tungt för vi hade då en BB-active.

Men nästa vågade vi inte chansa utan köpte sjal. Det var han som bar henne de första 6 veckorna dagligen i vår Sino, när han sedan började jobba blev det kvällar och helger. Nu är det mest vissa kvällar då jag är borta och då bär han i selen som Pejgan sytt åt oss. Lillan älskar nämligen att vara på golvet.
Av anna m
Min man bär ofta här hemma i en nova-sydd rosa camo MT och ute när det inte är vinter bär han gärna i sjal. Men jag sålde hans favve easycare regnbåge... :( Tror att han kan passa i nya hoppe antigua istället :D
Användarens profilbild
Av Vida
Den som är föräldraledig bär knytet - just nu är det pappan, så då är det han som bär mest. Nu på vintern har det varit mkt patapumen och ergon, men i somras var det sjalen. Vi får se hur det blir nu, ska troligtvis börja knyta på ryggen om hon gillar det, och då blir det nog kortare sjal som gäller eller så... få se hur det blir... nu vill hon ju gå så mkt, så då måste det vara något som är smidigt att ha hängandes runt sig när man springer efter henne :D
Användarens profilbild
Av Crappy
Min man bär gärna sele eller mei tai dock inte förtjust i långsjalar pga att han tycker att de är för krångliga att knyta samt att det är omanligt med sjal. När Stig var nyfödding kunde han bära honom i trikåsjal om jag hjälpte honom med att knyta bara för att Stig älskade sin sjal.
Användarens profilbild
Av smurfis
Ibland, men bara ergo!
Användarens profilbild
Av lindamarie
Ja ibland bär han.
Mestadels med armarna annars i Ergo eller hans egna MT. Han har provat långsjal men tyckte väl inte om det så himla jätte mycket...fast skam den som ger sig. Han behöver nog bara öva lite!!
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Ergon används varje dag av mannen i huset! :D
Användarens profilbild
Av Stark
Det blev: Nja, han har provat.

När tösen var ny ville hon bli buren JÄMT. Då bar maken en del, men eftersom han är väldigt varm av sig och tösen likaså tyckte han att det blev för varmt! Jag kan i och för sig hålla med om att det blir varmt, men det stör inte mig lika mycket som honom. Nu har han nog inte burit i annat än armarna på flera månader...
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Svarade "ja ibland". Just nu bär han mer än jag, men det beror ju på att det är han som är hemma! Är vi hemma båda två så är det nog mest jag som bär :wink:
Användarens profilbild
Av mian
Eftersom det är sambon som är hemma är det han som bär mest. Faktiskt bär han mest även på helgerna. Han tycker tom att det är hanssjalar nu. Och tygblöjorna har han också lagt beslag på. Tur att tuttarna sitter fast på mig :wink:
Användarens profilbild
Av Clärchen
Denne pappan har någon gång burit i de flesta donen (trikåsjal, easy, Snugli, bärmes) men föredrar axlarna. Dem har han alltid med sig ;)
Användarens profilbild
Av Asereht
R bär ibland, han har burit både i sjal, sele och MT men han föredrar av någon märklig anledning den gamla halvantika bärstolen! :shock:

Fast jag har en teori om varför, jag tror det är för att han klarar att hantera den helt själv. Med de andra behöver han min hjälp för att få det bra. ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?