Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tabby
Det kan du säkert. Tror Kristina färgade sin Moby (eller var det Bundler) till rosa.
Användarens profilbild
Av Miamamman
Det går säkert rent tekniskt, den är väl bara bomull har jag för mig. Men det rä lite krux med att färga. Dom flesta färger kräver 60' tvätt för att fatna och Mobyn rekommenderar väl bara 40'? Det kan ju hända att den håller för 60' men om det blir nåt fel så kan du ju inte räkna med att kunna reklamera utan det blir nog på egen risk. Jag säljer ju inte Moby, men jag skulle inte ta tillbaka en färgad sjal. Tror inte ens dom med garanti, typ Storchenwiege eller Didy skulle acceptera att man utnyttjar garantin om man färgat. an inte räknas som normalt slitage. Den torde iofs hålla efteroms det är bommull, men det kan ju hända icks önskade bieffekter. Noppighet, kanter som blir sladdriga eller börjar rulla sig t ex.
Sedan är det ju att hitta en färg dom är garanterat säker för babysar. Dom gillar ju att tugga på sjalen och man vill ju inte att dom får i sig onyttiga kemikalier i onödan.
Så jag skulle nog avstå.
Användarens profilbild
Av naimiez
Tabby skrev:Det kan du säkert. Tror Kristina färgade sin Moby (eller var det Bundler) till rosa.
Men det är väl också bomull? Man skall nog passa sig om det är lycra i.....Tänkte färga den röd och ha som andrasjal när nästa kommer....behöver ju lite mer färg till mig an natur....MÅSTE ju ha en Pikku ruu också :-)

:wink: Kan attid lita på svar från dig. Ha dé! :D
Användarens profilbild
Av naimiez
Kanske skall försöka sälja den till kompisen då som har en 3 veckors..... Tack!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?