Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av svas
Tisse skrev:Mitt paket kom nu, ehrm... Oj vad mycket jag beställde.. ehrm... :oops:
Lycko dig! Utdelning på lördagar... Fubbigt!
Av Jenny
svas skrev:
Tisse skrev:Mitt paket kom nu, ehrm... Oj vad mycket jag beställde.. ehrm... :oops:
Lycko dig! Utdelning på lördagar... Fubbigt!
Ja, alltså det kom igår men jag hämtade idag!
Av Jenny
fantasiflicka skrev:
VA???
NU???
:hopmad: :hmm: :angry: :hopmad: :duh: :hmm: :whut: :hopmad:

Var är mitt paket då???
Det kanske ramlade in i mitt *S* det var ju liksom lite stort *S*
Användarens profilbild
Av svas
Panduro kanske premierar storkonsumenter framför oss lagomshoppare...
Av Jenny
svas skrev:Panduro kanske premierar storkonsumenter framför oss lagomshoppare...
Jaaaaa så måste det vara, det var DET som var positivt med att handla MYCKET!
Användarens profilbild
Av svas
Själv var jag fröken måttlig och beställde för strax under 500-lappen (inkl. frakt)!
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
svas skrev:Själv var jag fröken måttlig och beställde för strax under 500-lappen (inkl. frakt)!
Om det ärmåttligt då är jag Fröken Snål märker jag...Jag la inte en krona mer än jag var tvungen= 190 exkl frakt... 8)
Användarens profilbild
Av svas
fantasiflicka skrev:
svas skrev:Själv var jag fröken måttlig och beställde för strax under 500-lappen (inkl. frakt)!
Om det ärmåttligt då är jag Fröken Snål märker jag...Jag la inte en krona mer än jag var tvungen= 190 exkl frakt... 8)
Jasså din rackarunge! Här kommer det fram. Du lockar oss att köpa och själv trycker du knappt på lägg-i-varukorgen-knappen. Som Sus redan har sagt så är det du som får betala våra varor. Eller iallafall hjälpa till att pyssla (jag beställde bl.a. TVÅ påskpysselsatser som säkert tar lång tid att göra...).
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
svas skrev:
fantasiflicka skrev:
Jasså din rackarunge! Här kommer det fram. Du lockar oss att köpa och själv trycker du knappt på lägg-i-varukorgen-knappen. Som Sus redan har sagt så är det du som får betala våra varor. Eller iallafall hjälpa till att pyssla (jag beställde bl.a. TVÅ påskpysselsatser som säkert tar lång tid att göra...).
men visst hjälper jag till att pyssla! nemas problemas, säg bara när! :D
Användarens profilbild
Av svas
Das Avi ist ja hier! En tur till Hemköp stundar senare idag.
Användarens profilbild
Av Crappy
pälor, trä tuppar och fyndlåda :D
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Crappy skrev:pälor, trä tuppar och fyndlåda :D
Härligt!
Har du fått ditt än???

och du, vilken underbar avatar! :shock: :heart:

Mitt paket har kommit!
Lite fina papper, en hel del presentpåsar (Tilda, de är så fina, men jag skulle aldrig betala vad de kostar i vanliga fall! :? ), en massa fjädrar och paljetter!

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?