Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av diddeldi
nu har jag mätt min jakob. han är inte så stor minsann. han är i storlek 5, dvs ska vara 4,2 meter lång. före tvätt var han 435 cm inkl en ände (+ 25 cm andra änden). men efter tvätt (och strykning) 395 cm (+ 21 cm) :shock:

nu går det rätt bra ändå faktiskt för jag kan precis knyta ett x-omslut med knuten på ryggen/sidan. så för mig blir det bra :D . men ska det vara så här? ni andra som har didysar, är de också för korta?
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag tror att min är kort! Jag ska provmäta så fort jag får en ledig arm eller två! Återkommer med resultat när pirayan släppt tutten!
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Min storlek 6 är 4,5 längs en hel långsida. Alltså för kort!
Användarens profilbild
Av Anso
Enligt deras hemsida så mäter de längden inklusive en av spetsarna så 4,,2 ska alltså vara inkl en spets. Lite korta, japp.
Användarens profilbild
Av Hella
Jag orkar inte mäta just nu... *lat*
Sjönk precis ner i sambons sköna skrivbords"fotölj" framför hans jättestora skärm och har en kopp nybryggt kaffe vid min sida. Jag har så ont i huvudet *ynk ynk*

Hur som helst så är min didy i storlek 7 (5,2 meter) aningen KORTARE än min stork på 4,6 meter. Sen kanske det är så att det är storken som är lång, men någon längd stämmer helt klart inte och det är förmodligen didyn som är kort.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?