Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sarah
Någon som haft en nyfödd i ultimate baby wrap (heter den så) eller Ringo?
Funkar det bra?

Hur avlastande är dessa två?
Har haft lite svårt att vänja mig vid minstorkis och är lite tveksam till att köpa en ny långsjal till nästa bebis, men jag vill bära. Kortsjalarna känns lite mer som jag men kan man bära längre stunder i dem?
Har en pouch som jag trivs med men jag tycker inte man kan bära flera timmar i den.

Har sett flera mammor med UBW ute på stan, det ser så bekvämt ut.
Användarens profilbild
Av Ingrid
Hej!
Jag tycker du ska köpa en UBW! En långsjal är absolut att rekommendera till ett riktigt litet barn tycker jag, särskilt som du säger att du inte tycker du kan bära riktigt länge med en pouch heller. Så stor skillnad är det nog inte på den och en ringsjal. Anledningen är att man bär en stor del av tyngden med ena axeln, och det blir ändå ojämn belastning. En långsjal avlastar ju på ett helt annat sätt eftersom det blir symmetrisk belastning på överkroppen. Och du kan säkert trivas med en UBW, även om du in riktigt är sams med din storchenwiege. Jag har inte sett UBW:n på riktigt, men den ser ganska smidig ut, det är inte lika mycket tyg, och så är ju trikåsjalarna annorlunda än de vävda sjalarna.

Hälsningar
Ingrid
www.babydesign.se
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?