Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sven Nyström
Hej. Jag och min fru har en lång babybundler som vi tycker fungerar bra, men vi har kompletterat med en kort för kortare turer. Den långa blir så skitig i ändarna när vi knyter den utomhus.

Har ngn erfarenhet av korta sjalar utan ringar, och kan hänvisa till nån bra knytinstruktion?

Vore helschysst.
Användarens profilbild
Av Lea
Bissa gav er länken till BäraBarns hemsida, där finns knytinstruktioner och tips på hur man kan bära...
Jag vill bara tillägga att jag i min bärabarnsjal nästan uteslutet bär mage-mot-mage, tycker att det blir så mycket skönare än att bära på höften.

Lycka till!
Användarens profilbild
Av mojsan
..får öva en del för att bli haj på bärabarnsjalen/kortsjalar, men kämpa på, det är värt det!!! Jag gillar kort sjal, sidigt och utan ringar är den även lätt att använda till annat.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Jag bär oftast på ryggen med bära barn. Gör vanlig ryggsäck men knyter under rumpan på barnet.
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Det gäller att dra lite i kanterna efter att man knutit första knuten men innan man knutit den andra så att man får den rätta "påsen". Jag började med en liknande sjal och tyckte inte det var så jättesvårt men lite övning är det för att få den perfekt. Jag bär också nästan enbart mage mot mage också.

Lycka till!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?