Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av erspens
Undrar om det finns nått "test" man kan använda sig utav när man inte vet vilken sorts sjal man skall köpa/använda? Så man kan få lite vägledning menar jag.. Kan tänka mig att den skulle innehålla frågor om barnets ålder, stadighet, hur man ska bära etc.. :D
Kanske finns det på nån sida som säljer..
Tack på förhand / Jänta
Användarens profilbild
Av April
Inte vad jag vet... men om du svarar på följande frågor, så kan jag kanske hjälpa dig :-D

1) Hur gammalt är barnet?
2) Till vad ska du använda bärvertyget (inomhus, utomhus)?
3) Hur mycket ska du bära?
4) Vad väger barnet?

Kram
Användarens profilbild
Av erspens
Jag är ju ute lite i förtid måste jag säga :wink:
Väntar liten i början av augusti så det handlar alltså om en nyfödd! Kommer bära både ute och inne och tror ej att jag kommer använda någon vagn så jag kommer ju bära i stort sett hela tiden..
Kommer antagligen behöva fler än en!
Användarens profilbild
Av erspens
Jag är ju ute lite i förtid måste jag säga :wink:
Väntar liten i början av augusti så det handlar alltså om en nyfödd! Kommer bära både ute och inne och tror ej att jag kommer använda någon vagn så jag kommer ju bära i stort sett hela tiden..
Kommer antagligen behöva fler än en!
Användarens profilbild
Av erspens
Tack för tipset, skall kika in där!
Användarens profilbild
Av diddeldi
om det är en nyfödd och du ska bära mycket så tycker jag absolut att du ska satsa på en trikåsjal :D
Användarens profilbild
Av erspens
Va in och gjorde det där testet och fick alternativen 1. lång elastisk sjal samt 2. lång vävd sjal. Måste in o läsa lite!
Användarens profilbild
Av April
Ja, jag tycker som Diddeldi... till nyfödd passar helt klart trikåsjal bäst! Det är helt underbart att bära en liten skrutt i trikåsjal :-D Jag hade själv en Sino, men det finns många fina märken att välja på - lycka till med allt som ligger framför dig :-)

Kram
Användarens profilbild
Av erspens
Tack för tipset! Som sagt tid finns ju att läsa/lära. Nu vet jag iaf åt vilket håll jag skall rikta mig!
Användarens profilbild
Av Scharlott
Håller helt klart med om att en trikåsjal är det absolut mysigaste att bära sitt nyfödda barn i :heart: Finns många olika märken - välj en i en färg du tycker om 8)

Lycka till i valet av bärsjal!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?