Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Min guldklimp är nu 6,5 månad, väger 10,5 kg och är 72 cm lång.
Det börjar vara tungt att bära i Cuddlyn nu och måste fatta ett beslut om inköp så snart som möjligt. Tyvärr är ekonomin en stor faktor, jag kommer antagligen bara kunna göra ett inköp och då måste det vara så användbart/flexibelt som möjligt.

Avlastar en sele lika bra som en sjal?
Jag kommer behöva en sjal som är fem meter för att göra alla knytningar och jag misstänker att det blir varm och bökigt i sommar.
Ah, jag har så svårt att bestämma mig... :?

Jag är rätt så kär i bebina stjärntecken, men patapum ser snygg och nätt ut också... :hmm:
Användarens profilbild
Av boosten
Ja det beror ju på om du (och maken?) vill knyta, eller om det måste gå fort?

Det är bekvämare med sjal, men ergo ligger inte så långt efter tycker jag (jag får ont i axlarna av att bära mitt 10-kg-hjärta på ryggen i Patapum). Om du bara ska göra ett inköp, så se till att prova ordentligt innan vad som passar er bäst. Kanske kan ni hyra en sjal eller sele och se hur det passar er? Eller låna på sjalträff?
Användarens profilbild
Av ernamalin
Beror på hur mycket ni gillar sjalar...

Hade vi skullat välja en enda sjal eller sele här som skulle passa oss båda så hade valet landat på en Ergo för sambon är inte nåt vidare förtjust i sjalarna.

Vad gäller avlastning så tycker jag nog inte att Ergon är lika bra som sjal och mysfaktorn är ju mycket högre på sjalen.
Användarens profilbild
Av April
Om jag varit som du hade jag köpt en begagnad Patapum modell äldre - utan huvudstöd... En sådan bör du nog kunna köpa för omkring 250 kronor om du efterlyser en.

Sedan hade jag köpt en begagnad långsjal.

För att finansiera köpen (eller en del av dem) så sälj trikåsjalen :-D Jag hade haft Patapumen när jag skulle iväg och handla m.m. Långsjalen hemma för att mysa i :-)

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?