Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tiz
Var på sjalträff idag och klämde på flera Hoppedizar. Jag vet att folk tycker att de är lite tjocka. Jag har undrat lite för jag uppfattar inte min egen som det. Men, det var skillnad! Min är den enda som bara har sydd mittmarkering, de andra har Hoppedizloggan och min var helt klart tunnast. Jag måste ha en gammal sändning ;) Min var lika tunn som Storken fast den är lite glattare på något sätt. Annars var tjockleken densamma, om inte min var tunnare.

Ba så ni vet :P
Av Freja
jag kände på en Hoppis innan jag köpte min och den var ganska tjock och sträv. den hade dessutom bara sydd mittmarkering. Min Hoppis var mycket tunnare och har logga. blev så förvånad när sjalen jag köpt var annorlunda än de jag sett tidigare, men jag gillar min bäst. tunn och skön och med en tydlig mittmarkering som jag ser tydligt.

kan det vara skillnad på tjockleken mellan olika färger?
Användarens profilbild
Av diddeldi
det verkar mest vara tur om man får en mjuk :shock: :roll:

vi hade tur och det är ju bra :D . men synd att de inte kan hålla jämnare kvalitet.
Användarens profilbild
Av Tiz
Majmamma skrev:
kan det vara skillnad på tjockleken mellan olika färger?
Njaee..jag har en Nairobi och jag kände på en likadan och de var olika tjocka. Troligen har man väl bara tur då ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?