Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av MammaTess
Nu ska vi snart iväg på en heldag i Malmö och jag kommer då att böra sonen i sjal hade jag tänkt. men hur ska man klä honom?
Går knappast att kränga på honom en overall och sedan ha honom i sjalen*haha*
Av MammaTess
22 personer som läst mitt inlägg och tydligen ingen som är ute och traskar med sitt barn i sjal dessa dagar....konstigt...
Användarens profilbild
Av Panakeia
nje, jag traskar inte med mitt barn i sjal, just nu av förklarliga anlednignar, plus att jag inte vet vad det är för väder i malmö, och dettär sista kan nog vara ett bärande argument för många av de 22 som kikat, tror jag, svårt att uttala sig när man inte vet vädret? (skulle inte ni va ute hela dan förresten? nu har ju halva gått?)
Har du honom innanför eller utanför jackan? har du bärskydd? hur e vädret/tempraturen i Malmö?

som det är här skulle jag nog ta på ett barn, innanför jackan typ...en varm tröja, tjocka varma sockar och ordentlig mössa! (vi snackar nollgradigt och snöigt) åzzå regnjacka utanpå (jag har bara regnjacka förtillfället...kläder efter väder! :wink:)
utanpå jacka solklart overall, om man ska va ute! åzzå nått ordentligt att hålla fötterna varma!

det jobbiga e om man ska in och ut i butiker, då e det ju helt klart midigast att ha innanför jackan så man bara kan ta av sig jackan så vettas marn inte ihjäl varken själv eller barnet!
Användarens profilbild
Av Olamanola
Jag klär på min en mjuk overall, lite fodrad, vindtätt yttertyg. Men en fleeceoverall skulle vara jättebra oxå tror jag.
Här i Stockholm är det runt 0 grader och blåsigt, kanske inte så mycket just idag :wink:
Användarens profilbild
Av Olamanola
Såg nu att din son var drygt ett år äldre än min dotter, så jag har nog inte så bra tips :oops:
Av MammaTess
Och inser ju själv hur klumpigt jag skrivit...jag ska ju inte till Malmö idag utan den 17:e... :D :wink: :? , så många har nog misstolkat mina ord...sorry...
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Förra vårvintern hade jag en vindoverall med trikåfoder på Albert, vanliga innekläder (typ långärmad tröja och kalsonger) under det. Vindtäta tossor (eftersom han inte gick) och vindtät bomullsmössa eller poplinhjälm. Jag upplevde aldrig att han var kall.

Så, en tunn vindoverall rekommenderar jag :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?