Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av jeysv
Hej!

Är ny här. Hittade hit nyss. :)

Jag har en Moby Wrap och kämpar fortfarande med knytningen. Det är så frustrerande. Trots detta så är det härligt med sjal. Tösen trivs och sover gott i sjalen. Funderar om jag ska prova någon annan. Tösen är idag 2 månader och väger 6,1 kg och är 61 cm lång.

Kanske man kan få lite tips??

Undrar över Ergo, Patapum, TriCotti...... Eller någon annan.

Hoppas att Ni kan hjälpa mig. Jag kollade i Sjalbarn. Gud, vilken djungel det är. Jag blev bara förvirrad. :)
Användarens profilbild
Av Panakeia
välkommen! ja visst är det en djungel!

vart bor du? enklaste sättet att få hjälp med knytningar är att kika under rubrikerna bärsjalsträffar eller bärsjalsambasadörer här på Sjalbarn, där kan du komma i kontakt med folk å stämma träff så att du kan få personlig hjälp.

Annars så, Vad är det som blir fel tror du?
Jag tror det vanligaste felet man gör med trikåsjal är att man knyter för löst? Testa att tra åt lite mera.....
Av belinda
Välkommen hit :D

Prova att knyta så hårt du kan! Ofta knyter man ju för löst, men man behöver inte lämna något extra utrymme för bebisen när du knyter. om det ändå känns svajigt kanske det är "dags" att provaen vävd sjal eller en meitai eller ergo som du skrev. Jag bytte til vävd sjal när min son var ungefär i din sons storlek. men det rä nog inte ett måste än om du får till knytningen bättre :D
lycka till så länge!
Användarens profilbild
Av jag71
gå på en sjalträff eller så hör av dig till en bärsjalsambassadör så kan du fåhjälp
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?