Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av anna/my
fullkomligt oviktigt men....

pitt bär i nåt, men vad? barnet ser ut att sitta skönt i alla fall

http://celebrity-moms.blogspot.com/
Användarens profilbild
Av Bönan
Kolla ännu längre ner, där bär Michelle Williams också i något. OM det inte är en väska som sitter väldigt högt upp. Men det tror jag inte. Kul!
Användarens profilbild
Av emelie
Bönan skrev:Kolla ännu längre ner, där bär Michelle Williams också i något. OM det inte är en väska som sitter väldigt högt upp. Men det tror jag inte. Kul!
det ser onekligen ut somen liten mössa som sticker upp :D

Pitt bär helt klart i nåt. Men vad??
Vet han inte att han inte kan bära så där hemligt!? 8)
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
jo de verkar ju bära båda två! inte illa! men visst ser det ut att vara korta sjalar? ser ju inte ut o ha dem över båda axlarna nån av dem..
*go hollywood* =)
Användarens profilbild
Av solanna
Tycker att det ser ut att vara en bärpåse eftersom den ligger över bara ena axeln och man inte ser någon knut eller några ringar. Kan ju vara en kortsjal eller ringsjal med knuten bak också.

Långsjal tror jag inte riktigt på, för då skulle man nog sett mer tyg, plus att det verkar vara vanligare med korta sjalar hos celebriteterna (jmf Madonna och Gwen Stefani m.fl.)
Användarens profilbild
Av Tinker
Jolie har iaf setts bära i en bärpåse, erinrar jag mig.

Och fröken Gwen Stefani har en ringsjal!
Användarens profilbild
Av lindamarie
Amen, shit alltså. Är jag den enda här som tycker att han är skit snygg? Och när han sen dessutom visar sig vara en "sjalpappa" bllir det bara :heart:
Användarens profilbild
Av Tinker
lindamarie skrev:Amen, shit alltså. Är jag den enda här som tycker att han är skit snygg? Och när han sen dessutom visar sig vara en "sjalpappa" bllir det bara :heart:
:iagree:
:mums:
Användarens profilbild
Av sanna73
lindamarie skrev:Amen, shit alltså. Är jag den enda här som tycker att han är skit snygg? Och när han sen dessutom visar sig vara en "sjalpappa" bllir det bara :heart:
:love: Nopp du är inte ensam :iagree:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?