Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Linda B
Nu har jag äntligen kunnat prova en av våra nya sjalar!!!! Den har legat här i flera veckor men jag har inte vågat förut - har brutit benet och är inte så säker på foten än... Men idag fick jag lite assistans av mannen och sjalade upp Alex på ryggen för första gången och hoppade sedan omkring på kryckor med en mycket nöjd skrutt! Så härligt! :D
Användarens profilbild
Av boosten
:lol: Det var ambitiöst minsann, sjala på kryckor! :D

Hoppas foten läker snabbt så du slipper de sabla kryckorna, de är ju hemska!
Användarens profilbild
Av sarahlc
oj, ja. det var verkligen ambitiöst.

Får man fråga vilken sjal det är som legat och väntat på äran att få bli använd? ;) :D

Hoppas foten är bra snart!

Kram
Av Linda B
sarahlc skrev:Får man fråga vilken sjal det är som legat och väntat på äran att få bli använd? ;) :D
Det är en Bebina..... :heart: Fast här finns också en Didymos som inte är testad ännu, vår nya Rebozo har vi provat på magen men inte på ryggen så här blir snart fler premiärer!!!! :D
Användarens profilbild
Av Droppen
Bra jobbat!
Användarens profilbild
Av sarahlc
Linda B skrev:
sarahlc skrev:Får man fråga vilken sjal det är som legat och väntat på äran att få bli använd? ;) :D
Det är en Bebina..... :heart: Fast här finns också en Didymos som inte är testad ännu, vår nya Rebozo har vi provat på magen men inte på ryggen så här blir snart fler premiärer!!!! :D
puh. ni har fullt upp ser jag. :lol:

Skulle vara kul att se nån liten bild på er... ;) :D
Av Aelia
Bra jobbat 8)

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?