Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

När vi var och handlade på CityGross i lördags hade jag skruttan på ryggen i Ergon och en man från Kina smög omkring oss i flera minuter och tittade och log. Jag tänkte att han var lite skum och lite närgången och fnissade lite åt att det såg knäppt ut med bebis på rygg, men till slut kom han fram och sa att han blev så glad, för så där bar alla minsann sina barn i Kina och han blev glad att se att någon gjorde det i Sverige också. :lol:

Kul va?!

Men, inte har jag sett några bilder på barn på rygg från Kina, men det säger nog mer om mig än om de kinesiska bärande ryggarna.. :oops:
Användarens profilbild
Av sacha42
kul :D
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Vad roligt att han vågade sig fram till slut!

Mei Tai är väl kinesiska bärselar?
Bönan skrev:Men, inte har jag sett några bilder på barn på rygg från Kina, men det säger nog mer om mig än om de kinesiska bärande ryggarna.. :oops:
Jag blev påhoppad av en kinesiska för ett tag sen och fick mej en lång obegriplig föreläsning om ryggbärning :this:. Inte bra, barnet får pingvinben, man ska bara på magen sa hon.

Kanske därför...
Användarens profilbild
Av sarahlc
vad roligt! det är alltid lika kul med positiva kommentarer. :D
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Va härligt med positiva reaktioner!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?