Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sanna73
thanisa skrev:
sanna73 skrev:Vill ha :love: :love: :love:

Maken skall ju vara bortrest i tre veckor. Kanske skall trösta mig i ensamheten genom att köpa denna :hmm:
Jag försöker fundera ut anledningar till att köpa den, harhittat den på flera ställen nu. Tror du det är en bra födelsedagspresent till maken? :hmm: :hmm:
Vilken man skulle inte vilja ha denna underbara sjal :roll:. Slå till, säg grattis från oss alla :mrgreen:
Användarens profilbild
Av thanisa
Dorislina skrev:Har också drömt om denna skönhet inatt. Vill ha, vill ha, vill ha... :eld: Någon som hittar något bra ställe att köpa ifrån eller är det lotusbarn.no som gäller?
Jag vet inte vad som är lättast men den finns också i danmark

http://sneglehuset.com/product.asp?product=1697&sub=605

sen hittade jag en kanadensisk sida som också hade den, men där är ju osäker på hur det blir med tullar och allt sådant.

http://www.birdiesroom.com/products/ite ... ProdID=569

Har inte läst om hur det blir med frakter osv, men den är billigare på den danska sidan än den norska.
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Veronicas bild tyckte jag var lite sådär, ingenting för mig direkt... :oops: :oops: :lol:

men nu såg jag bilderna Dorislina lagt in, wow, vilken goding! Den ser ju ut att skimra alldeles, alldeles underbart! :shock: :D :D Bild
Användarens profilbild
Av thanisa
fantasiflicka skrev:Veronicas bild tyckte jag var lite sådär, ingenting för mig direkt... :oops: :oops: :lol:

men nu såg jag bilderna Dorislina lagt in, wow, vilken goding! Den ser ju ut att skimra alldeles, alldeles underbart! :shock: :D :D Bild
:iagree: Samma här, den första tygbilden så var det inte kärlek tyckte den var såg konstig ut. Men bilderna som dorislina satte in var helt underbara, för första gången har sjal :twisted: tagit över, jag bara måste ha en sådan.
Användarens profilbild
Av thanisa
Helena skrev:
Dorislina skrev:Här finns lite livebilder på den för er nyfikna.

Lånade ifrån TheBabywearer.com

Bild
Bild

Den ser precis helt underbar ut! :loving:
Nämen är det en sjalgalning som har hängt upp en Elips som gardin eller har jag fel? :D
Hon som är på första bilden är danska hittade deras motsvarighet till sjalbarn slyngebarn och tyget bakom henne är ingen elips utan en gardin från IKEA.

http://slyngebarn.forumup.dk/about5543- ... ebarn.html

usch måste se om den magsjuke dottern tillåter mig att hämta plånboken, nu tror jag att jag ska beställa den.
Användarens profilbild
Av sacha42
thanisa skrev:
Helena skrev:

Bild
Bild

Nämen är det en sjalgalning som har hängt upp en Elips som gardin eller har jag fel? :D
Hon som är på första bilden är danska hittade deras motsvarighet till sjalbarn slyngebarn och tyget bakom henne är ingen elips utan en gardin från IKEA.

usch måste se om den magsjuke dottern tillåter mig att hämta plånboken, nu tror jag att jag ska beställa den.
:app:
Användarens profilbild
Av thanisa
sacha42 skrev:
thanisa skrev:
Helena skrev:

Bild
Bild

Så nu var den beställd, kunde inte hålla mig. :roll: Dottern sover fortfarande i knät så pengarna får jag ordna lite senare. Ska bli roligt att se och känna på den. Kan tala om att korallen är uta på promenad just nu, första gången mannen testar den ska bli roligt att höra hans omdöme sedan. Nu har hela familjen testat den i varje fall och dottern då både att själv bära med och att åka i.
Användarens profilbild
Av sacha42
thanisa skrev:
sacha42 skrev:
thanisa skrev:
Helena skrev:

Bild
Bild

Så nu var den beställd, kunde inte hålla mig. :roll: Dottern sover fortfarande i knät så pengarna får jag ordna lite senare. Ska bli roligt att se och känna på den. Kan tala om att korallen är uta på promenad just nu, första gången mannen testar den ska bli roligt att höra hans omdöme sedan. Nu har hela familjen testat den i varje fall och dottern då både att själv bära med och att åka i.
åh vad spännande och grattis till köpet :D
Användarens profilbild
Av Veronica
Spännande Thanisa, då ser vi fram emot fler lajvbilder snart. :D
Användarens profilbild
Av Veronica
Hoppsan då, sjalbarn rensar hyllorna! :mrgreen:
Användarens profilbild
Av thanisa
Nu är den på väg. Jag beställde från lotusbarn och det skickar när pengarna har kommit in. De har så man sätter in pengarna på deras konto men då det är i utlandet kan ju överföringen ta några dagar. Priset som står på deras sida gäller inom Norge, skatten togs bort då jag beställde så priset blev 664 Nkr + 170 nkr i frakt. Nu är det bara att vänta på den och se om den fastnar i tullen eller hur det nu blir från ett ees-land.

Åhh, jag vill ha den nu!
Användarens profilbild
Av jag71
thanisa skrev:Nu är den på väg. Jag beställde från lotusbarn och det skickar när pengarna har kommit in. De har så man sätter in pengarna på deras konto men då det är i utlandet kan ju överföringen ta några dagar. Priset som står på deras sida gäller inom Norge, skatten togs bort då jag beställde så priset blev 664 Nkr + 170 nkr i frakt. Nu är det bara att vänta på den och se om den fastnar i tullen eller hur det nu blir från ett ees-land.

Åhh, jag vill ha den nu!
Jag vill också att den ska komma så jag kan få titta på den irl för vissabilder är den så snygg och så finns det andra bilder där jag inte tycker om den alls. Är den så snygg som den borde vara vill jag också ha en!
Användarens profilbild
Av thanisa
jag71 skrev:
thanisa skrev:Nu är den på väg. Jag beställde från lotusbarn och det skickar när pengarna har kommit in. De har så man sätter in pengarna på deras konto men då det är i utlandet kan ju överföringen ta några dagar. Priset som står på deras sida gäller inom Norge, skatten togs bort då jag beställde så priset blev 664 Nkr + 170 nkr i frakt. Nu är det bara att vänta på den och se om den fastnar i tullen eller hur det nu blir från ett ees-land.

Åhh, jag vill ha den nu!
Jag vill också att den ska komma så jag kan få titta på den irl för vissabilder är den så snygg och så finns det andra bilder där jag inte tycker om den alls. Är den så snygg som den borde vara vill jag också ha en!
Visst kan du få se den när den kommer. Håller med om att den ser olika ut på lite olika bilder. De flesta jag har settt har den dock sett underbar ut. på. Kan tillägga att lotusbarn har 15 % rabatt på alla sina vävda sjalar fram till 4 mars, nu finns den här bara kvar i 5,2 meters varianten men det blir ju ändå lite billigare än vad den kostar i vanliga fall. Just nu hade den 4,7 meter gått på 564 nkr + 170 nkr i frakt hade jag vetat om det här så hade jag kunnat spara 100 nkr på att vänta en vecka men samtidigt hade den kunnat bli såld och det är inte så många ställen jag har hittat den på ännu.
Användarens profilbild
Av thanisa
Nu är den här, ska bara ta mig ner till posten så att jag kan få se om den är lika härlig i verkligheten. Tänk att man kan vaa så glad över att ett tygstycke ligger och väntar på en på postens hyllor.
Användarens profilbild
Av sacha42
thanisa skrev:Nu är den här, ska bara ta mig ner till posten så att jag kan få se om den är lika härlig i verkligheten. Tänk att man kan vaa så glad över att ett tygstycke ligger och väntar på en på postens hyllor.
åhhh bilder snabbt!!! :eld:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?