Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Eftersom det verkar svårt att bli av med min hoppiz Paris just nu så går jag lite i tankar om att göra om den till ringsjal. Men, var är era erfarenheter av detta? Blir det bra eller är hoppisen för tjock? Vilken vikning eller icke-vikning passar bäst? Något jag ska tänka på? Eller ska jag helt enkelt låta bli? (oj, det blev många frågor...)
Av Aelia
Det finns många här som har hoppis ringsjalar och är väldigt nöjda :lol:
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag har en Montreal ringsjal som jag äääääälskar :loving:. Det är en icke vikning och den är underbar att bära i. Den enda ringsjal jag använder :tumsup:. Så mitt råd är gör en ringsjal - och Paris är ju så himla fin också :love:
Användarens profilbild
Av AnKa
Bra ide tycker jag.

Jag hade en hoppisringis förut och gillade den skarpt. Jag har sytt några ringsjalar av hoppisar och brukar göra ringovikningen för den är bekväm och ganska snabbgjord. Nackdelen är att det blir ganska så tjockt när man syr men det går bra med en vanlig symaskin.
Användarens profilbild
Av Bettan
SQ - jag har skickat PM till dig.

Hur gör man en ringo-vikning?
Användarens profilbild
Av sacha42
har 2st jag och deavlastar kanon!!
Användarens profilbild
Av korell
Jättebra idé! :D

Den jag haft var super duper. Jag sydde ingen vikning alls, bara rakt över hela bredden.
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Gillar min ringsjal av en Hoppediz Havanna. Sydde efter denna beskrivning: http://www.sleepingbaby.net/jan/Baby/floating.html

Här är den.
Bild
Det som är så bra med denna är att vikningen på axeln är fast. Sömmen sitter bakom axeln och tyget är alltså vikt hela vägen därifrån ner till ringarna. En nackdel såtillvida att man inte kan breda ut sjalen mer eller mindre på axeln, eftersom tyget sitter fast i den bredden, men det är just det jag ser som en fördel eftersom det är så lätt att använda den - jag får ont i händerna av att justera tyget på axeln.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?