Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kajsa kavat
4,6 hade jag, det mesta av det gick åt :wink:
Av ninen
5,3 men då blev det till en bärpåse också
Användarens profilbild
Av Asereht
Okej, tack för svar då får jag nog hitta en annan sjalstackare att slakta. ;)
Användarens profilbild
Av Asereht
Jag har en jätteläcker aldeles för kort regnbåge liggande men den är strax under 4 m så det blir nog för lite tyg skulle jag tro. Den får nog bli ringis istället som planen var från början.
Användarens profilbild
Av Asereht
Boadicea skrev:
Asereht skrev:Jag har en jätteläcker aldeles för kort regnbåge liggande men den är strax under 4 m så det blir nog för lite tyg skulle jag tro. Den får nog bli ringis istället som planen var från början.
Aha! Det vore ju skitläckert annars... Du kan ju använda ett annat, matchande, tyg till midjebandet... Ett förslag, bara. :wink:
Jo, det kanske man skulle kunna göra. Får fundera lite. :)
Användarens profilbild
Av Panakeia
eller så gör du inte utbredbara axelband utan vanliga, och ett annat tyg på insidan!
men? jag hajjar inte riktigt, visst tar ni halva bredden på sjalen till utbredbara band? dvs 35 cm typ? då har du gjort åt 2 meter sjal, om man gör lååånga axelband? åxxå behöver du till midjebältet, dvs typ 2 m max där med? om man då gör det 30 brett, enkelvikt så har du ju 40 kvar att göra sittdel på? vilket innebär att ma nborede kunna klara sig fint på fyra meter?

för sen kan man ju ta den biten som e kvar, som då är typ 140 * 40 och göra en insida till midjebandet också om man vill, då blir ju tyget inte dubbelt längst ut i ändarna, men där behövs det ju inte?

Vart är min felkalkylering, ni som gjort detta innnan? Vissborde det gå att göra så?

och kan man man tänka sig att fodra i annat tyg så kan man ju göra på bara typ....2.5 meter sjal? eller?
axelbanden 20 cm* 2 m *2 st (det blir ju utbredbara det med?) midjebandet 30 * 2 och sen har man ju 70*50 cm att göra sittdel av också?

Wrath of the Infinite is a major expansion in Path[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?