- sön feb 25, 2007 23:57
Oj, t o m jag tyckte de var skitsnygga fast jag inte gillar ringsjalar! 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
kajsa kavat skrev:Nu har jag legat och funderat i nattHur mycket kan hon släpa med sig?????![]()
Har en kompis som är flygvärdinna och flyger till Thailand... Man kanske skulle kunna be henne om att köpa lite fint sidentyg till mig?!?![]()
![]()
Anso skrev:kajsa kavat skrev:Nu har jag legat och funderat i nattHur mycket kan hon släpa med sig?????![]()
Har en kompis som är flygvärdinna och flyger till Thailand... Man kanske skulle kunna be henne om att köpa lite fint sidentyg till mig?!?![]()
![]()
*ställer mig i en ev. kö och vässar symaskinsnålarna*
kajsa kavat skrev:*mmmmmmmm* turkost och chokladbrunt, kanske en röd och orange eller varför inte en khakifärgad och chokladbrun eller eller eller ellerAnso skrev:kajsa kavat skrev:Nu har jag legat och funderat i nattHur mycket kan hon släpa med sig?????![]()
![]()
*ställer mig i en ev. kö och vässar symaskinsnålarna*
![]()
Jag ska kolla(fast hon är borta just nu, kommer tillbaka om ett par dagar
)
Aelia skrev:Är det bara jag som inte blev sugen på nått alls?Jag tyckte tygerna var jättefina men kan inte tänka mig ringsjal eller någon annan användning...
Aelia skrev:Är det bara jag som inte blev sugen på nått alls?
mammahappy skrev:Hjälp vad snygga!Precis vad jag tänkte! Tur att de var way above min budget...
Nästan tur att dom var så dyra så att man ändå inte har råd att köpa någon....
If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?