Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av smulan
Någon erfarenhet av 4,6-4,7m sjalar?
Jag själv kommer förmodligen att kunna knyta alla olika knutar, men vad tror ni om min man vad kommer passa honom? Han e ganska stor.. :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
DEt beror vell lite på hur stor han är :wink:
Min man klarar av att knyta alla knytningar med en 4,6-4,7a. Fast han är ganska kort, men vältränad :D
Användarens profilbild
Av Isanna
Min D fixar knytningarna men 4,7 men han väljer alltid en 5,2 för det är hans favvo (Didy Lisa). Han är ganska lång och normalbyggd.
Användarens profilbild
Av smulan
OK!
Tack för era svar.. Han e väldigt lång och vältränad :wink: :lol: :lol: Låter ju lite kul när man skriver det, men men.. det e han ju!

Jag tror det får bli en i den längden ändå.. jag har en känsla av att han ändå inte kommer att använda den så mkt :wink: som jag skulle vilja.
Användarens profilbild
Av Panakeia
min man kan knyta alla knytningar men inte med knyten på magen på omslutet.
Användarens profilbild
Av thanisa
Min man klarar alla knytningar med 4,2 meter och han får långa tampar då. Min man är dock smal och inte så lång. Ni får testa, man har olika favoriter efter ett tag, en del vill ha knuten på magen och en del vill ha den på ryggen. Hoppas ni kommer fram till vad ni kan tänkas behöva, själv gillar jag inte för långa sjalar.
Användarens profilbild
Av smulan
thanisa skrev:Min man klarar alla knytningar med 4,2 meter och han får långa tampar då. Min man är dock smal och inte så lång. Ni får testa, man har olika favoriter efter ett tag, en del vill ha knuten på magen och en del vill ha den på ryggen. Hoppas ni kommer fram till vad ni kan tänkas behöva, själv gillar jag inte för långa sjalar.
Jag gillar inte för korta sjalar.. Jag har en 4,2a och hade jag varit bra på att knyta sköna ryggknytningar kanske den hade varit bra. Men jag gillar inte alls att knyta den fram då jag får knuten på ryggen eller i ändarna fram.. :? Så en 4,6 blir nog jätte bra..

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?