Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Que Sera Sera
Ja, jag vet att jag ar en fragvis :twisted: men har en enorm beslutsangest...

Undrar darfor hur varmt ar 'for varmt' for att bara i sjal. Bor i spanien (madrid) men vill sa garna bara aven i sjal, o inte bara i MT/Ergo, aven sommartid...

Sjalar jag nosar pa ar av markena hoppe, stork, didy samt amazonas och gauze. Kommer nog kopa in en Amazonas cs samt en gauze till (har en skrynklig hemma). Vill dock aven ha lite battre avlastande sjalar och det ar ju inte hett hett har aret om, sa...

Fastnar for hoppe-sjalar pga dom fina fargerna men forstatt att dom ar ratt tjocka. Ung nar blir det for varmt att bara med dem?

Sen vilken ar tunnast samt bast avlastande av didysar och storkar?
Eller ar dom ratt lika?

Tacksam for svar, som alltid. ;)
- Q
Av cleo
I spanien är det int eför varmt,man bär ju också mycket i afrika och där är det minst lika varm,klär er bara rätt och har en tunn sommarsjal
Användarens profilbild
Av Droppen
Om du funderar på Didy eller Stork skulle jag absolut satsa på en Didy. Iaf Ellipserna och Indio-sjalarna är tunna! :tumsup:
Användarens profilbild
Av Que Sera Sera
Tack for svar!
Har annu inte upplevt sommar i Madrid men nere i Murcia vart det sjukt varmt vissa dagar (45+ i skugga!). Har lar inte graderna stiga lika hogt men hort att varmen skall kannas anda pga trafiktatheten mm, sa vart lite orolig.

Hoppas det kommer ga fint dock och kommer som sagt kopa tunna sommarsjalar med. Sen blir det nog Didy och Hoppe och storken far stanna hemma. ;)

Tack igen,
- Q
Användarens profilbild
Av annemi
Droppen skrev:Om du funderar på Didy eller Stork skulle jag absolut satsa på en Didy. Iaf Ellipserna och Indio-sjalarna är tunna! :tumsup:
Fast Elisa och liknande är tunnare än Indio o Ellips
Av MammaTess
Under vår månad i Egypten bar vi hela tiden i gausen, helt suveränt!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?