Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av MammaTess
Oh...när får man se din färgade gås då?
Av karin2006
sarahlc skrev: då körde jag på gammal hederlig spis-färgning, så slipper man oroa sig för att grannens kläder ska blir gröna på kuppen. :lol:
Risken att sabba grannens tvätt :shock: gör mig lite nojig för att färga så det var ett bra tips!

Men vilken färg ska min gås få??? Förslag mottages gärna!
Av karin2006
Vad fin gåsen blev! Ska kolla om jag har en stor nog kastrull för detta projekt! :)
Användarens profilbild
Av thanisa
karin2006 skrev:
sarahlc skrev: då körde jag på gammal hederlig spis-färgning, så slipper man oroa sig för att grannens kläder ska blir gröna på kuppen. :lol:
Risken att sabba grannens tvätt :shock: gör mig lite nojig för att färga så det var ett bra tips!

Men vilken färg ska min gås få??? Förslag mottages gärna!
I vår förening var det inte grannens tvätt som blev förstörd... Som tur var var det inte jag som färgat kläder i maskinen utan en av mina grannar. Hon färgade ett plagg rött. Efter henne kommer min andra granne en mycket hjälpsam lite äldre dam. Hon hade "lånat" med sig sonens vita jeans hem för att tvätta då hon inte tyckte att han fick dem tillräkligt rena. Dessa vita jeans kördes i maskinen och de fläckarna som fanns innan brydde man sig mindre om efteråt. Den äldre damen hade ett fasligt sjå att berätta för sonen att hon tagit med sig hans byxor för att tvätta dem och sen visa det fina resultatet. Efter det så låter jag bli att färga kläder i maskinen i tvättrummet vill inte bli ansvarig för någon ny situation med pinsamheter.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?