- mån feb 26, 2007 10:25
LillaG skrev:jag71 skrev:Om man lutar sig framåt (vilket man gör med ett barn på ryggen
) så är det väldigt lätt att luta sig för mycket framåt. När jag började på ryggen så lutade jag mig för mycket fram vilket gjorde att skrutt sköt ifrån med armarna och jag blev osäker och lutade mig ännu mer framåt ända till någon talade om för mig att motstå frestelsen och ställa mig mer rakt upp. det funkade untärkt efter lite övning. Från att ha haft en sprattlande liten knuffis på ryggen fick jag en skrutt som snällt lutade sig mot mig och lät mig knyta nästan hur länge som helst.
Hur mycket rakare? Om du kollar på dig själv i en spegel... vilken vinkel har du då??
Max 45 grader, så lite böjd som möjligt. Med skrutt idag så kan jag stå helt rak men det är för han dels kniper å¨t med benen och dels vet hur han ska hålla i sig med armarna . Med små snuttorna så blir det inte lika rakt men jag föröker även då att stå så rakt som möjligt.
Så rakt att den på ryggen inte kasar ner men du som står upp nästan ska vara lite osäker på om det inte kan hända i alla fall typ...

mycket hjälp va?

har Dvärg Silkes, Dvärg Paduaner, Dvärg Cochin, Isbar, Orpington, Blomme, Sebright, Fläskvaktlar, Svensk Gul Anka.
London är fortfarande favorit sjalen och den säljs ALDRIG!!!
Bor på landet med Mannen och de fem barnen och några katter.