Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lynnie
Hur sjutton ska det vara? Köpte en Kari me http://www.babydesign.se/shop/default.a ... upid=41509
har provat att knyta efter beskrivning, men min stackars lilla bebbe blir ju helt hoptryckt :lol: fattar inte varför det inte funkar? vill så gärna använda den. Vad ska jag göra? grabben är 3 veckor.
Jag bor i västra värmland ca 7.5 mil nordväst om Karlstad.
Har inte sett någon här som använder bärsjal tyvärr.
Användarens profilbild
Av jag71
Kolla under bärsjalsambasadörer, om det kan finnas någon där som kan hjälpa dig. Hoppas det löser sig! Det är så mysigt när det vä´l funkar.
Användarens profilbild
Av naimiez
....eller ta ett kort så vi kan se hur det ser ut och guida dig.... :-)
Användarens profilbild
Av Anso
mojsan skrev:Snart flyttar anso till karlstad! Annars finnns det ett par sjalare till på hammarö, kolla under träff-trådarna.
ÄR PÅ VÄG MED STORMSTEG! :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Gör som Lin säger om du försökt dig på Vaggan. Jag tycker också att du kan ringa till Ingrid på babydesign och fråga henne om tips per telefon. Hon vill ju också att sjalen skall komma till användningn.

Lycka till!

Kram Pia
Användarens profilbild
Av Ingrid
Ja, ring absolut! Jag är hemma ikväll, tel 021-18 23 96 Och så kan jag ju säga, att knyta in nyfödda är inte alltid så lätt, eftersom de har så lite styrsel i kroppen. Har du provat med mage-mot-mage knytningen? Den är lättast, och den brukar de allra minsta tycka om. Prova att knyta lite lösare också. Hans bak ska sitta ungefär vid din navel.

/Ingrid
Av lynnie
Tack så jätte mycket för att ni tog er tid att svara!
jag har bara provat vaggan (tror jag att det e) jag e helt novis på detta så X knytning hit å dit har jag ingen aning om vad det e tyvärr.
nu har de andra ungarna haft bort min beskrivning på olika knytningar också, så nu blir det väl ännu svårare :lol:
men jag ska prova att ringa, kanske i kväll?

Säg till när ni ska ha nån träff i Karlstad så kanske jag kan försöka ta mig dit :)
Användarens profilbild
Av Ingrid
Ring gärna som sagt! Jag kan skicka ett nytt häfte med knytbeskrivningar - det är svårt att klara sig utan!

På bilden har jag faktiskt en halvsittande vagga. Prova att sätta honom innanför det ena "axelbandet" med baken rätt så högt upp, någonstans mellan bröst och midja, och sätt benen så att de ligger tvärsöver magen. Anton är drygt två år på bilden där, så om du tittar noga kan du se att båda hans fötter/ben tittar fram under min arm. Men din lille har fortfarande så korta ben skulle jag tro att de får plats helt och hållet inne i sjalen. Sen kan du dra upp midjestycket lite. Du får nog fixa lite extra med lillens huvud också, eftersom han inte kan hålla upp nacken än. Man kan vika bak sjalen en aning också när man är klar, så kan han titta lite om han har lust med det. Sover han kan man gärna ha sjalen så den täcker hans huvud.

Lycka till!
/Ingrid
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?