Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mammahappy
Jag har en yamo.
Å hade en ergo innan jag skaffade den, men sålde ergon å behållde yamon.
Har inte hunnit prova yamon något vidare, men visst är den lite mera "budget" jämfört med ergon. Å så tror jag yamon passar bättre till mindre barn. JAg har testat att bära Melwin lite i yamon men bara 10min i stöten ungefär. Är ganska höggravid nu å pallar inte bära så mycket. Å sittdelen är lite kort för honom. Den går inte riktigt från knäveck till knäveck. Hade tänkt ta lite bilder på den jämte min ergo å jämföra osv men glömde av det innan jag sålde ergon.
Så jag kan tyvärr inte ge nån bättre jämförelse komfortmässigt.
Jag säger bara KÖP och testa! :twisted:
Det går ju alltid att sälja om du inte är nöjd! :wink:
Av Minea
mammahappy skrev:Jag har en yamo.
:wink:
Hur ser den ut?
Och var köper man en sådan?
Bild?
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Jag har en ergo och har bara som hastigast testat en Beco på en sjalträff. Min känsla var då att Becon kändes mer som en MT, lite tunnare tyg liksom, inte lika stadig som ergon. Så min gissning är att även en Beco passar bättre till ett litet barn och ergo bättre till ett större. Tror även att den var smalare i sittdelen än ergon :roll:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jag kan gå å mäta midjebandet om du vill. Tror att det är ungefär samma längd på den som på ergon. Men som sagt finns det ju inget förlängningsbälte. För jag tror inte att det var samma knäppning som på ergon. *smiter iväg å mäter*
Användarens profilbild
Av mammahappy
Så nu har jag varit å mätt.
Jag knäppte ihop selen så långt ut som man kan å så mätte jag "runt hela selen" om man säger så. Å då blev det 110cm.
Så är man "tjockare" än 110cm runt höften eller midjan eller var man nu vill ha midjebältet så funkar som sagt inte denna selen.
Användarens profilbild
Av Ester
Boadicea skrev:
kajsa kavat skrev:Jag har en ergo och har bara som hastigast testat en Beco på en sjalträff. Min känsla var då att Becon kändes mer som en MT, lite tunnare tyg liksom, inte lika stadig som ergon. Så min gissning är att även en Beco passar bättre till ett litet barn och ergo bättre till ett större. Tror även att den var smalare i sittdelen än ergon :roll:
Jag har ju haft både Ergo och Beco, och tycker precis tvärt om. Visst Becon är mjukare, men den är högre i ryggen, avlastar bättre,och funkar super med nästan 13 kg plutt i! Men det har nog en hel del med kroppsform/typ och tycke och smak att göra, oxå. Jag är galen i min Beco. :loving:
:iagree:
förrutom att hos mig var patapumen favvis förr - Ergon passade aldrig mig - fick alltid skavsår i armhålan.... :roll:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Ok jag inser att jag måste ha en Beco :Hahaa: :mrgreen: :Hahaa: :hellu:
Användarens profilbild
Av Droppen
kajsa kavat skrev:Ok jag inser att jag måste ha en Beco :Hahaa: :mrgreen: :Hahaa: :hellu:
:iagree: :hide:
Av Minea
Droppen skrev:
kajsa kavat skrev:Ok jag inser att jag måste ha en Beco :Hahaa: :mrgreen: :Hahaa: :hellu:
:iagree: :hide:
...Å vi vill också ha en Beco :eld: ...eller Yamo, mammahappys Yamo var jättefin :heart:
Senast redigerad av Minea den mån feb 26, 2007 23:09, redigerad totalt 1 gånger.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?