Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sarahlc
dels spelar det ju roll vilken färg sjalen har från början,
dels tjockleken. om det är en tunn sjal, typ en gås räcker det nog med ett paket herdins eller dyl.
är det en speciell sjal du har i åtanke eller är det bara en undran i största allmänhet? :D
Användarens profilbild
Av marlene
sarahlc skrev:dels spelar det ju roll vilken färg sjalen har från början,
dels tjockleken. om det är en tunn sjal, typ en gås räcker det nog med ett paket herdins eller dyl.
är det en speciell sjal du har i åtanke eller är det bara en undran i största allmänhet? :D
en girasol, så den är ju lite tjockare
Användarens profilbild
Av sarahlc
nuvarande färg?
Användarens profilbild
Av marlene
sarahlc skrev:nuvarande färg?
Grådassig urtvättad regnbågsrandig :lol: Det spelar ingen roll om den fortsätter vara randig bara den blir mörk
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
ta ett paket men fyll på med extra vatten i sköljmedelsfacket, cirka 10 liter, då blir den jämn och fin!
Användarens profilbild
Av marlene
Sannasmamma skrev:ta ett paket men fyll på med extra vatten i sköljmedelsfacket, cirka 10 liter, då blir den jämn och fin!
:tumup: när hur var? alltså häller jag bara på en massa vatten? på en gång eller lite då och då?

Vad är det för färg man använder, vad kostar den?
Användarens profilbild
Av Marion
åh ska du färga girasolen, jag var lite sugen på att maila dig och fråga om du inte vill sälja den till mig så att jag själv kan färga den ;). Lycka till med färgningen!
Av magda_
Marlene: Kom bara ihåg att efteråt tvätta ur maskinen tom så att det inte ligger färgrester kvar i maskinen så att annan tvätt blir mörk.
Kanske du tänker på det...alla har nog inte lika dåligt minne som mig :D
Användarens profilbild
Av marlene
magda_ skrev:Marlene: Kom bara ihåg att efteråt tvätta ur maskinen tom så att det inte ligger färgrester kvar i maskinen så att annan tvätt blir mörk.
Kanske du tänker på det...alla har nog inte lika dåligt minne som mig :D
risken finns nog att jag inte hade tänkt på det :roll: då hade jag nog sett ut så här :hopmad:
Användarens profilbild
Av marlene
Marion skrev:åh ska du färga girasolen, jag var lite sugen på att maila dig och fråga om du inte vill sälja den till mig så att jag själv kan färga den ;). Lycka till med färgningen!
ja jag tänkte försöka, vet inte riktigt när jag får fingrarna ur och verkligen gör det dock men planen finns :lol:
Användarens profilbild
Av Que Sera Sera
vill ocksa farga sa hanger pa har for info! (skrynklig gas, natur)
Av karin2006
Även jag funderar på att färga en skrynkelgås, natur och hoppas på bra info!
Av MammaTess
Jag har färgat min gås, den var dock ljusblå från början...nu är den brun...eller ljusbrun....ska köra den en gång till....så mitt tips 'är två förpackningar...
Användarens profilbild
Av sarahlc
lycka till med färgandet marlene, vi ser fram emot bild senare! :D

Vad gäller färgandet av gåsar :lol: :jag färgade mitt ljusblåa gåstyg olivgrön.
det räckte med en förpackning för ett riktigt fint resultat.
då körde jag på gammal hederlig spis-färgning, så slipper man oroa sig för att grannens kläder ska blir gröna på kuppen. :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?