Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Freyja
Vi har varit uppe hos mina föräldrar i nästan 2 veckor och jag bar en del i nya hoppedizen såklart! :D
Har äntligen lyckats bemästra att knyta alldeles själv på rygg!

Så då vi var ute och gick en dag kom en utländsk kvinna förbi och förtjust ropar -Åhhhh, så bär man i mitt land! (hon kom från Somalia). Hon tyckte det var mycket bra att vi svenskar anammat sjalbärandet!
Användarens profilbild
Av smurfis
esarina skrev::) Trevligt med såna kommentarer!
:iagree: Mycket trevligt! :D
Användarens profilbild
Av emelie
dryas skrev:Vi har varit uppe hos mina föräldrar i nästan 2 veckor och jag bar en del i nya hoppedizen såklart! :D
Har äntligen lyckats bemästra att knyta alldeles själv på rygg!

Så då vi var ute och gick en dag kom en utländsk kvinna förbi och förtjust ropar -Åhhhh, så bär man i mitt land! (hon kom från Somalia). Hon tyckte det var mycket bra att vi svenskar anammat sjalbärandet!
Åh, knyta rygg - det vill jag också kunna!

Har också fått kommentar av en afrikansk kvinna, som också gillade att vi bar "afrikanskt" här i Sverige.
Men när jag bodde i ett sk segregerat område så bar de afrikanska kvinnorna där i BabyBjörn. och jag med :oops:
Senast redigerad av emelie den sön feb 25, 2007 14:34, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av sacha42
härlig kommentar :D
Av Lotten
:D Vad kul!
Användarens profilbild
Av sarahlc
:D kul med ryggknyt och kommentar.
Användarens profilbild
Av Alven
Härlogt! :vågen:

Jag har också fått den kommentaren av afrikanska kvinnor, men bara på tunnelbanan i Stockholm. Och av en afrikansk man i passkontrollen på Arlanda. (för övrigt på väg till just afrika...)
Av surftrollet
Till mig sa en afrikansk mamma på stan: "Å, en kängru!" och log jättestort. :D
Av Aelia
Sånt vill man höra :lol:
Användarens profilbild
Av Droppen
Roligt! :D
Användarens profilbild
Av Isanna
Åh vad roligt med lite spontan sjalbärarglädje!

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?