Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
Vad vore den bästa längden för min kompis som är ca 1.70 lång att ha för längd på långsjal? (Gissar att hon drar strl 38-40)
Jag har tyg till en långsjal som hon ska få när bebisen kommer (typ rätt snart). Men hur lång ska jag göra den för att hon ska kunna göra x-omslut2 på magen?

En fråga till: Vad är standardbredden på en långsjal?

Hoppas nån kan svara på det här.

//Linda
Användarens profilbild
Av Tiz
Jag tror att en 4,6 med avsmalnande ändar eller en 5 meters skulle räcka. Jag är visserligen bara 1,60 och drar strl 40 och klarar att knyta omlutet X två med knuten fram med dessa längder.
Senast redigerad av Tiz den mån aug 22, 2005 21:00, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Ezereht
Om du ändå har en massa tyg skulle jag satsa på en riktigt lång sjal så man kan ha knuten fram, det är lättare när man är nybörjare. Då behöver den vara 5.2-5.4m lång.

Min sjal är 4.6 och jag knyter bak, men det är faktiskt precis. Jag är väl tjock antar jag (stolek 44) :oops: Skulle aldrig klara mig med något kortare.

70cm bred tror jag min stork är ungefär. Girasolen är lite smalare, 63cm kanske. Men det är bara bra om den är 70 tror jag.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Tack för så snabba svar! Nu ska jag bara komma på om hon ska få den turkosrandiga och jag kapar den en meter ungefär eller om jag ska vara så ful och behålla den själv och ge henne min lila med blå kantband istället.

Eller om hon ska få en helvit istället.
Hmm... massa att fundera över.
Kram Linda
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?