Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Indy
Såg precis en bärponcho som jag funderar på att köpa.
Den var dyyyr, men är den första jag sett som jag tycker är riktigt snygg.
Materialet ser och låter verkligen bra också, 100% eko ull.

Men den är rätt dyr, så jag vill gärna ha lite synpunkter från er.
Vad tycker ni?

http://www.mamaponcho.ch/home_EN.html
Användarens profilbild
Av marlene
Det var några st här i luleå som köpte såna, Kristina, marcy och mammeli om jag inte minns helt galet :hmm:

Vad jag minns så flyttade dom ganska snabbt igen men jag kommer inte ihåg varför :hmm:
Användarens profilbild
Av sarahlc
jag tycker att det verkar vara lite väl mycket pengar.

här är min lösning på bärtröja som funkade finfint.
tog helt enkelt en stickad tröja som jag klippte ett hål i och sydde lite runt kanterna. så kan man ju lika gärna göra på en vanlig poncho om man har nån liggande eller hittar en billig på second hand.

ett betydligt billigare alternativ :wink:
Av Indy
Jag är är tyvärr inte så bra på att sy.
Jag har försökt mig på många projekt genom åren, men det blir liksom inte riktigt bra. Men tack för tipset. Jag kanske kan be en något pyssligare vän att hjälpa till.

Det skulle vara intressant att få veta varför de flyttade från Luleå så snabbt... :mitvit:
Användarens profilbild
Av marlene
Indy skrev:Jag är är tyvärr inte så bra på att sy.
Jag har försökt mig på många projekt genom åren, men det blir liksom inte riktigt bra. Men tack för tipset. Jag kanske kan be en något pyssligare vän att hjälpa till.

Det skulle vara intressant att få veta varför de flyttade från Luleå så snabbt... :mitvit:
ja jag länkar den här tråden till Kristina på msn
Av Indy
Tack Marlene!
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
åh vad snygg! inte utan att man blir lite sugen =) men då ska man ju ha pengar oxå.. =)
Användarens profilbild
Av sanna73
Denna har jag också tittat på. Tycker den är jättesnygg, men tyvärr allt för dyr :(
Användarens profilbild
Av Olamanola
Tycker också den var snygg! Men den med ärmar då, för den utan såg obekväm ut och nästan farlig ju.
Användarens profilbild
Av Kristina
Indy skrev:Det skulle vara intressant att få veta varför de flyttade från Luleå så snabbt... :mitvit:
Lite fel klimat här.. det är en underbar vår/höst-poncho, men vi har ju bara någon vecka av respektive innan det är för kallt/varmt för att ha ponchon, så den kändes lite överflödig.. Den passar nog betydligt bättre i sydsverige. Sen kände jag mig personligen en aning hämmad av att ha armarna "låsta" neråt, jag gillar att bära mina prylar i en ryggsäck och det går ju inte så bra med ponchon, men släpar man gärna på typ tygkassar med prylar eller så går det ju bra.
Användarens profilbild
Av marlene
Kristina skrev:
Indy skrev:Det skulle vara intressant att få veta varför de flyttade från Luleå så snabbt... :mitvit:
Lite fel klimat här.. det är en underbar vår/höst-poncho, men vi har ju bara någon vecka av respektive innan det är för kallt/varmt för att ha ponchon, så den kändes lite överflödig.. Den passar nog betydligt bättre i sydsverige. Sen kände jag mig personligen en aning hämmad av att ha armarna "låsta" neråt, jag gillar att bära mina prylar i en ryggsäck och det går ju inte så bra med ponchon, men släpar man gärna på typ tygkassar med prylar eller så går det ju bra.
jag kan tänka mig att den inte är så bra i blåst :roll:
Användarens profilbild
Av sacha42
Jag gillar min, men som sagt den är ju som en stickad kofta så den funkar ju bara att ha dem dagar då det inte blåser eller är kallt :wink:
Användarens profilbild
Av sanna73
sacha42 skrev:Jag gillar min, men som sagt den är ju som en stickad kofta så den funkar ju bara att ha dem dagar då det inte blåser eller är kallt :wink:
Ganska fel för Göteborg då, för här blåser det nästan jämt, gärna med lite regn också :wink:
Av Indy
Ganska fel för Göteborg då, för här blåser det nästan jämt, gärna med lite regn också :wink:[/quote]

Jag vet... Ville strunta i det och leka att vi bor någonstans där alla dagar är vackra höstdagar med hög himmel och sol.
Användarens profilbild
Av sanna73
Indy skrev:Ganska fel för Göteborg då, för här blåser det nästan jämt, gärna med lite regn också :wink:
Jag vet... Ville strunta i det och leka att vi bor någonstans där alla dagar är vackra höstdagar med hög himmel och sol.[/quote]

Jag vet, brukar också drömma om vindstilla dagar där sonen inte kippar efter andan i sjalen :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?