Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av magda_
Jag har nyligen fått en ringsjal, föräldrar och barns, men jag får inte till det så att det blir bekvämt...*suckar*
Ringarna åker halvvägs ner mot magen, trots att jag fått instruktioner hur jag ska göra, men se icke.
Jahapp tänkte jag, jag testar min Ergo, men nä inte den heller fick jag till tjejen bara sprattlar. Tog även min MT som jag har, jo vad hände, (sitter på säng kanten kan jag tillägga när jag försöker att få upp henne på ryggen) det slutade med att hon gled åt sidan och slog huvudet i sänggaveln...stackars flicka med en sådan klumpig mamma som inte kan något... :cry:

Blir så less, så snart ger jag upp med att ens försöka bära henne på annat sätt än i armarna, och säljer iväg allt jag har.

Har ni några bra tips så snälla dela med er...

Kram och tack till er som orkade läsa mitt lite halvgnälliga inlägg.
Användarens profilbild
Av naggie
Jag har aldrig kommit överrens med ringsjalar. Jag blir lika galen varje gång jag försöker :evil:

Lycka till!
Användarens profilbild
Av little_me
Det kan vara lite bökigt innan man kommer underfund med det, Var bor du? Finns det ingen sjalbarnare i närheten som an hjälpa dig lite??
Skickar en kram iaf!
Användarens profilbild
Av Kristina
Säger som Marlene, vi fixar en sjalträff. :) Måndag kanske, då ska jag ändå inåt stan med Alma för 4-årskoll.
Av magda_
marlene skrev:Är det du som har varit på syjuntan? ta med ringsjalen nästa gång vet ja :lol: Eller så tar vi en sjalträff så kan vi testa med barn :lol:
Japp det är jag det :D
Har svarat er på bärjsalträffar.
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Skönt att du ska få hjälp, och jag måste säga att jag har provat Föräldrar och barns ringsjal och det är väldigt stora ringar till den och svår att få någon ordning på, tyvärr..
Användarens profilbild
Av marlene
Snurrfian skrev:Skönt att du ska få hjälp, och jag måste säga att jag har provat Föräldrar och barns ringsjal och det är väldigt stora ringar till den och svår att få någon ordning på, tyvärr..
Ja magda_ hade med den på senaste syjuntan och det var VÄLDIGT stora ringar, undra om dom inte är större än L ringar?
Användarens profilbild
Av Bettan
Nu vet jag inte om du bär barnet liggande eller sittande i sjalen. Kanske har det ingen betydelse för de tips jag själv fick häromdagen. Hade samma problem med att ringarna bara gled ner på magen när jag spände till. Fick då tips här på sjalbarn om att börja med ringarna väldigt högt upp vid nyckelbenet, sätt i barnet och sprid ut tyget och sen innan barnet får sätta sig med hela vikten så se till att tyget är spänt över din rygg och justera med svansen. Då glider det inte iväg lika mycket. Blev det klarare?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?